Aankomst - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

04 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Halo!

Vandaag was het dan zover, Mallorca voor 5 maanden.
Heel erg nerveus was ik niet, maar was wel benieuwd in welk hotel ik terecht zou komen.

Om 9.45 ging ik vanaf Eindhoven de lucht in en rond 12 uur kwam ik aan op palma. Ik reisde samen met mijn klasgenoot Twan dus dat was wel fijn. Aangekomen op Palma gingen we onze koffers halen. Er kwam een meneer naar ons toe die blijkbaar een van de directeuren van Cosmo is. Hij had ook in het vliegtuig gezeten, maar wist niet goed wie wij waren dus kwamen we hem in Palma pas tegen. Daar werden wij opgehaald door Veronica, zij is de supervisor van het hotel waar ik nu zit.

Hotel america
Formentor
s/n 07689
Callas de Mallorca.

Mochten jullie me een kaartje willen sturen, zet er dan duidelijk mijn naam op en animation.

Willen jullie een kaartje van mij ontvangen zet dan je anders in een reactie! Haha

Mijn hotelkamer moet ik delen met een Nederlands meisje van de receptie, wel fijn dat ze Nederlandse is.

Foto's van het hotel en het uitzich(de zee!) komen snel, die moet ik eerst nog maar eens maken.

Liefs Ilse

• 04 Mei 2012 - 16:42

Ramona:

Hoi Ilse!

Ik ben erg benieuwd naar je (nog te maken) foto's!

Groetjes! :)

• 05 Mei 2012 - 11:30

Erika,Loes,Bram,Cor:

We waren te laat om je nog ff te zoenen, je was net weg naar toneel. Maar je vader heeft je vast verteld dat we er ff waren.
    Succes daar en we zullen snel een kaartje sturen, da's altijd leuk, post ontvangen.
    Ik heb nog even op de site gekeken, van het hotel, wat mooi!!! Xx

• 07 Mei 2012 - 09:22

Opa En Oma:

Leuk dat je goed bent aangekomen, we zullen je blijven volgen.
    Groetjes van Opa en Oma Groenland.

• 07 Juli 2012 - 18:52

HI: