Aankomst - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

04 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Halo!

Vandaag was het dan zover, Mallorca voor 5 maanden.
Heel erg nerveus was ik niet, maar was wel benieuwd in welk hotel ik terecht zou komen.

Om 9.45 ging ik vanaf Eindhoven de lucht in en rond 12 uur kwam ik aan op palma. Ik reisde samen met mijn klasgenoot Twan dus dat was wel fijn. Aangekomen op Palma gingen we onze koffers halen. Er kwam een meneer naar ons toe die blijkbaar een van de directeuren van Cosmo is. Hij had ook in het vliegtuig gezeten, maar wist niet goed wie wij waren dus kwamen we hem in Palma pas tegen. Daar werden wij opgehaald door Veronica, zij is de supervisor van het hotel waar ik nu zit.

Hotel america
Formentor
s/n 07689
Callas de Mallorca.

Mochten jullie me een kaartje willen sturen, zet er dan duidelijk mijn naam op en animation.

Willen jullie een kaartje van mij ontvangen zet dan je anders in een reactie! Haha

Mijn hotelkamer moet ik delen met een Nederlands meisje van de receptie, wel fijn dat ze Nederlandse is.


Foto's van het hotel en het uitzich(de zee!) komen snel, die moet ik eerst nog maar eens maken.

Liefs Ilse

  • 04 Mei 2012 - 16:42

    Ramona:

    Hoi Ilse!

    Ik ben erg benieuwd naar je (nog te maken) foto's!

    Groetjes! :)

  • 05 Mei 2012 - 11:30

    Erika,Loes,Bram,Cor:

    We waren te laat om je nog ff te zoenen, je was net weg naar toneel. Maar je vader heeft je vast verteld dat we er ff waren.
    Succes daar en we zullen snel een kaartje sturen, da's altijd leuk, post ontvangen.
    Ik heb nog even op de site gekeken, van het hotel, wat mooi!!! Xx

  • 07 Mei 2012 - 09:22

    Opa En Oma:

    Leuk dat je goed bent aangekomen, we zullen je blijven volgen.
    Groetjes van Opa en Oma Groenland.

  • 07 Juli 2012 - 18:52

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 43057

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: