Eerste paar dagen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

07 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Halo!

Weer even een verslag over de eerste paar dagen. En hoe het hotel en het personeel is.

Zoals ik al had vertelt deel ik mijn hotelkamer met een Nederlandse, wat ik wel fijn vindt.
We hebben een kamer met uitzicht op zee, en wanner ik op mijn bed zit en naar buiten kijk lijkt het net alsof ik op zee zit haha.

Het entertainment team bestaat uit 4 personen, ik, twan een klasgenoot van me, Joost ook een Nederlandse en Lisbeth uit Zweden. Lisbeth is de teamleider en Joost werk al een aantal jaar voor Cosmo.

Het werk is wel leuk, alleen de laatste paar dagen hebben wij iedere keer te horen gekregen dat we moeten lachen en veel met de gasten moeten praten. En als je dat na de 3de keer hoort wordt je er niet vrolijker van. Maar goed, ik doe me best om me mondhoeken omhoog te houden. Verder doe ik de kidsclub, samen met de kinderen speel ik spelletjes. Tot nu toe heb ik elke dag wel kinderen gehad uit verschillende landen, dus dat is goed voor mij talen!
's avonds doen we nog geen show, maar volgendeweek maandag gaan we grease doen, dus dat wordt nog ff blink oefenen deze week. Voor nu doe ik in de avond om half 9 minidisco met de kinderen tot half 10 en daarna moet ik met de gasten praten tot 12 uur. Ook dat pr'en (public relation) valt me best tegen. De hele tijd praten over van alles een nog wat met de mensen.

Het hotel zelf is wel mooi van binnen, alleen de buitenkant ziet eruit als een schip, met hele kleine raampjes. Verder hebben we zwembaden ( waar ik geen gebruik van mag maken) en een strand, waar ik op mijn vrije dag veel te vinden zal zijn!

Dit was het voor nu!
Donderdag heb ik waarschijnlijk vrij en ga ik in een ander dorp een simkaart kopen voor mijn mobiel, en vast nog wel de buurt verkenen. En ook nog foto's maken, die of hier op komen of op Facebook omdat hier een limit op zit.

Adios amigo's!