Verandering - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Verandering - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Verandering

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

10 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Hallo,

Vandaag heb ik een heerlijke vrije dag, hoewel ik om half 2 tot half 3 wel de show moest oefenen.
's ochtends om 9.15 had ik al de bus naar porto Cristo omdat ik nog een simkaart nodig had en mij werd vertelt dat je die daar kunt kopen. Maar goed dat is gelukt en vanaf nu ben ik telefonisch weer bereikbaar =)

Ik was weer optijd terug in het hotel voor en ging lunchen met mijn collega's toen Lisbeth zei dat veronica(supervisor) mij graag wou spreken, mijn gedachten waren al 'ahooh heb ik iets verkeerd gedaan' maar dat had ik niet...

Nee zij kwam met het nieuws dat ik morgen vertrek naar cala d'or en naar een ander hotel wordt overgeplaatst. Toen ik dat hoorde wist ik niet goed wat ik er van vond, leuk niet leuk?

Evengoed heb ik meegedaan aan het oefenen voor de show grease, waar ik eigenlijk rizzo voor zal zijn gaat nu niet door. Daarna ben ik naar me kamer gegaan om me bikini te pakken en om lekker naar het strand te gaan. Me kamergenoot linde was er ook dus ik vertelde het haar en zij moest helemaal erom huilen. Zij heeft hier namelijk al een week in haar eentje gezeten en was dus erg blij dat er iemand was met wie ze haar kamer moest delen en nu ga ik alweer...

Maargoed.. Mijn adres wordt weer veranderd en naar welk hotel ik ga weet ik niet meer, maar dat komt er binnenkort op te staan, dus wacht allemaal nog maar ff met een kaartje naar mij te sturen! Haha


Liefs Ilse

  • 10 Mei 2012 - 16:38

    Ramona:

    Heey Ilse!

    Dat is wel een verrassende wending. Waarom wordt je eigenlijk overgeplaatst?
    Hopelijk heb je het straks erg naar je zit in het nieuwe hotel!

    Xx.

  • 10 Mei 2012 - 19:43

    Ilse Groot:

    Hee Ramona, ik heb geen idee waarom ik wordt overgeplaatst. Maar ik moet er gewoon het beste van maken!

  • 10 Mei 2012 - 21:53

    Jelle:

    ik zit ook in Cala D'or... Sa Marina!!!

  • 11 Mei 2012 - 14:13

    Mama Roo:

    Ilse,
    Cala d'or is echt een ontzettend leuk plaatsje. Ik ben er ook geweest met matthieu. Ik zal even adressen voor je opzoeken, want er zitten ontzettend leuke nederlandse cafe's en een leuke en gezellig Engelse Pub.

    Veel plezier nog, meis!

    Groetjes,

    mama van roo

  • 13 Mei 2012 - 18:13

    Mama Roo & Roo :

    Hoi Ilse,

    Hier de beloofde namen van de restaurantjes:

    Restaurant The Jungle. Dit restaurant is een Nederlands restaurant en heel erg gezellig & lekker eten.

    En Steakhouse Rancho el Patio. Is ook Nederlands. Ken je ook erg lekker eten!

    Veel plezier nog!

    xx

  • 18 Mei 2012 - 15:53

    Ilse Groot:

    Hallo mama roo!
    Je mag ook je eigen naam invullen, ik begrijp wie je bent! Mariette toch?
    De restaurants zal ik vast wel een keer proberen.
    Nu zit ik vaak in Tony's café omdat wij daar 50 procent korting krijgen en dan is een hoofdmaaltijd nog maar 3 euro ofzo en we kunnen daar gratis op internet, iets waar je in het hotel veel geld voor moet betalen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 43059

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: