Cala d'or gardens - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Cala d'or gardens - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Cala d'or gardens

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

15 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Wat eigenlijk vrijdag zou gebeuren is een paar dagen opgeschoven.

Terwijl ik vrijdag dus al mijn spullen had ingepakt kreeg ik10 minuten voor tijd te horen dat ik zaterdag of zondag zou verhuizen naar cala d'or..
Omdat ik al mijn spullen al had ingepakt en gewoon willekeurig, mocht ik alles er weer uit halen omdat alles wat ik nodig had onderin mijn koffers. Maar een paar dagen extra in het hotel blijven vond ik niet heel erg, had nog een beetje tijd om van iedereen 'afscheid' te nemen. Uiteindelijk werd het zondag dat ik naar het nieuwe hotel werd gebracht. Ik moest zondag evengoed werken tot 5 uur toen Lisbeth mij vertelde dat ik tussen 5 en half 6 werd opgehaald. Ik naar me kamer om alles in te pakken, komt twan naar me toe om te vertellen dat ze er over 5 minuten aankwamen. Ik gestrest maar alles is goed gekomen. Tot nu toe mis ik nog niets en mocht het wel zo zijn, met de bus ben ik er in 20 minuten.

In cala d'or heb ik 3 Nederlandse collega's Marlou een derde jaars, bing een tweede jaars net als ik en Maarten die onze teamleider is. Het strand is nu ongeveer 5 minuten lopen van het hotel en tijdens het werk zijn ze veel minder streng. Maar over een paar dagen/weken moeten we naar een appartement naast het hotel met meer mensen van andere hotels.

Internet heb ik helaas niet in het hotel daarom zit ik nu met mijn team en het team van hotel martha's in een bar en gaan we lekker samen uiteten. Het leukse is dat alles met 50 procent korting krijgen en dan betaal je nog maar iets van 3 euro voor een hoofdgerecht.
En hier doet mijn Skype het omdat het internet veel beter is!
Skype naam is Ilse.groot
En mijn telefoon nummer is 0034 603150983


Liefs ilse

  • 15 Mei 2012 - 18:30

    Mary Groot:

    Hoi Ilse,mooi verslag. IK denk dat je het wel naar je zin hebt. Met 28-29 graden vermaak je daar beter dan hier, het is hier bok koud, ben dan ook onwijs verkouden! Nog heel veel plezier en werk ze lekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 43048

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: