3weken - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu 3weken - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

3weken

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

25 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Hallo!

Jahjah, alweer 3 weken dat ik op Mallorca ben en ik kan jullievertellen het bevalt mij prima.

Afgelopen zondag hadden wij voor het eerst een show in het hotel, we Will rock you Ik speelde scaramouse het was echt super gaaf om te doen, en ging voor de eerste keer wel goed. De maandag erop moesten we grease doen, dus veel tijd om die te leren was er niet, gelukkig had ik al een paar dansje geleerd in het vorig hotel dus dat was wel fijn. In grease mocht ik de rol van rizzo spelen, ook supergedelegeerden om te doen. Volgende keer als we een show hebben zal ik aan een gast vragen of die foto's wilt maken, die komen dan op mijn Facebook, mocht je de foto's willen zien moet je ff vrienden met me worden. Ik kan ook proberen om de foto's op deze site te zetten maar ben bang dat er een limit op zit.

Ik hoorde dat het in Nederland nuookmooiweer is, hier in Mallorca is het nu ongeveer 30 graden. Morgen heb ik een dagje vrij en ben ik zeker weten ophet strand te vinden.

Adios!

Liefs ilse

• 25 Mei 2012 - 16:41

Angela:

Mooi dat je het naar je zin heb meid!! Ja wij hebben nu ook lekker weer! Eindelijk! Toch zou ik best met je willen ruilen.

Geniet er nog lekker van!!
    Xx