3weken - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu 3weken - Reisverslag uit Madrid, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

3weken

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

25 Mei 2012 | Spanje, Madrid

Hallo!

Jahjah, alweer 3 weken dat ik op Mallorca ben en ik kan jullievertellen het bevalt mij prima.

Afgelopen zondag hadden wij voor het eerst een show in het hotel, we Will rock you Ik speelde scaramouse het was echt super gaaf om te doen, en ging voor de eerste keer wel goed. De maandag erop moesten we grease doen, dus veel tijd om die te leren was er niet, gelukkig had ik al een paar dansje geleerd in het vorig hotel dus dat was wel fijn. In grease mocht ik de rol van rizzo spelen, ook supergedelegeerden om te doen. Volgende keer als we een show hebben zal ik aan een gast vragen of die foto's wilt maken, die komen dan op mijn Facebook, mocht je de foto's willen zien moet je ff vrienden met me worden. Ik kan ook proberen om de foto's op deze site te zetten maar ben bang dat er een limit op zit.

Ik hoorde dat het in Nederland nuookmooiweer is, hier in Mallorca is het nu ongeveer 30 graden. Morgen heb ik een dagje vrij en ben ik zeker weten ophet strand te vinden.

Adios!

Liefs ilse

  • 25 Mei 2012 - 16:41

    Angela:

    Mooi dat je het naar je zin heb meid!! Ja wij hebben nu ook lekker weer! Eindelijk! Toch zou ik best met je willen ruilen.

    Geniet er nog lekker van!!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 43035

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: