Eerste 3 weken alcudia - Reisverslag uit Alcúdia, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Eerste 3 weken alcudia - Reisverslag uit Alcúdia, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Eerste 3 weken alcudia

Blijf op de hoogte en volg ilse

04 Augustus 2012 | Spanje, Alcúdia

Hola!

Alweer een lange tijd geleden dat ik wat geschreven heb. Toch weten de meeste wel dat het goed met me gaat doordat ik op Facebook wat vaker dingen set.

Maar voor wie het nog niet wist, ik ben geslaagd voor mijn sport examen in 1 keer! Super blij natuurlijk toen ik dat te horen kreeg want ik dacht echt dat ik het niet gehaald had.

Verder zijn mijn ouders voor 8 dagen langs geweest, en daar heb ik heerlijk van genoten! Lekker met hun gezwommen en een dagje met de bood mee geweest en ze hebben een keer met mijn activiteit mee gedaan. Kortom het was super leuk! Maar na die leuke dagen moesten zij weer terug naar Nederland en bleef ik hier in alcudia achter. Dat was wel weer even zwaar en natuurlijk kwamen er tranen.

Nadat mijn ouders waren vertrokken ben ik weer terug gegaan naar mijn eigen hotel, en daar vertelde mijn collega pascale dat ook zij het vliegtuig naar huis pakt. Dus aanstaande maandag krijg ik er een nieuwe entertainer bij. We blijven hier gelukkig wel met zijn 2e en is het even afwachten wie de nieuwe entertainer is.

Voor de rest gaat hoer dus alles zo zijn gangetje ik hoop dat de nieuwe entertainer de rest van het seizoen hier blijft en dat ik ook hier gewoon mag blijven en niet weer naar een ander hotel wordt geplaatst. Verder tel ik stiekem ook een beetje de weken voordat ik naar huis mag, de teller staat nu op nog maar 8 weken!

Iedereen bedankt die een kaartje aan mijn ouders hebben meegegeven of hebben opgestuurd! Ik vindt het leuk om op die manier mijn appartement een beetje op te fleuren!

Tot snel en veel liefs van Ilse