Ups and downs - Reisverslag uit Alcúdia, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Ups and downs - Reisverslag uit Alcúdia, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Ups and downs

Blijf op de hoogte en volg ilse

03 September 2012 | Spanje, Alcúdia

Hallo,

Weer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb.. En ik kan zeggen de afgelopen week is er het een en ander gebeurt.

Nu die nieuwe entertainer Danielle er is heb ik dingen veranderd in het programma zoals activiteiten eruit gehaald en nieuwe dingen in het programma gezet.
Op zich gaat het wel aardig samen, we zullen niet beste vriendinnen worden, maar dat hoeft ook niet. Het werken gaat samen wel goed.
In het begin vond ik het heel moeilijk omdat zij nog nooit iets in de entertainment heeft gedaan, dus ook nog helemaal niets wist. En nog steeds denk ik waarom zet Cosmo zo iemand bij mij in het team, terwijl ik het gevoel heb dat Cosmo nog nooit tevreden over mij is geweest? Maar goed ik doe mijn best en zijn ze er niet tevreden mee, is dat jammer wat meer dan mijn best ga ik niet doen.

Afgelopen dinsdag gingen we samen wat drinken met gasten die de volgende dag naar huis gingen. Ik had voordat we wat gingen drinken mijn tas achter bij de receptie gezet. En toen we terug kwamen vroeg ik aan Samir, de receptionist, mijn tas terug. Hij werd eerst boos en zei boos tegen mij dat de gasten stil moesten zijn en dat ik dat maar moest zeggen.. Goed, ik heb de gasten vertelt dat ze eventjes stiller moesten zijn en vroeg weer voor mijn tas, maar nee de mensen waren nog steeds te luid... Ik tegen Danielle gezegd dat ze even stiller moesten zijn en heb uiteindelijk mijn tas gekregen van de receptie. Maar Danielle zegt die mensen zijn op vakantie, ze gaan zo slapen dan is het stil. Boos dat Samir werd! En niet op Danielle die dat zegt, nee op mij! Hij kwam naar me toe en schreeuwde WAT ZEG DIE VRIENDIN VAN JE! Waarom ik boos antwoorde vraag het haar, ze staat 5 meter naast me. Een een discussie dat hij begon niet normaal, ik denk dat hij luider was dan alle gasten bij elkaar, en maar schreeuwen tegen ons. Dus ben ik boos weg gelopen, de groeten laat me zo niet behandelen door een receptionist.

De volgende dag was Samir niet aan het werk maar dit keer was het arslan van de bar waar ik ruzie mee kreeg. Uit het niets begon hij tegen Danielle te schreeuwen wat we allemaal verkeer deden, hij schold de heletijd met fucking terwijl er gewoon nog gasten in de bar waren en die zagen het gewoon! Ik heb de heletijd mijn mond gehouden, maar Danielle ging er wel op tegenin en het werd alleen maar erger. Niets wat wij deden deugde in zijn ogen, dat het terras leeg is was onze schuld en er waren te veel kinderen overal, hij wou het liefst dat die netjes naast de ouders zaten en zo nog veel meer dingen. Maar op een normale manier kon hij dat ons niet vertellen. Ik ben huilend naar mijn kamer gegaan en begon mijn tas in te pakken. Stom, maar het enige wat ik toen nog wou was naar huis. 2 avonden achter elkaar zijn collega's boos op ons en beginnen tegen ons te schreeuwen terwijl geen van beide manager is of ook maar iets hoger dan ons.

Omdat de receptionist van woensdag avond zag dat ik huilend naar me kamer ben gegaan heeft zij dat vertelt aan Maria, zij is de hoofd van de bar. De volgende dag kwam Maria dus naar me toe met de vraag wat er gebeurd was. Daarna heb ik een gesprek met een van de Cosmo supervisor gehad. Het enige wat zij heeft gedaan is mijn een nieuwe goal geven met als doel, de confrontatie aangaan in plaats van weglopen. Ze vertelde dat ik die gene maar lekker tegen me moet laten schreeuwen en daarna rustig moet vragen, was dat het? Het enige wat ik dacht is ik ben toch godverdomme geen boksbal! Als je woede heb ga je maar lekker naar de sportschool! Uiteindelijk een gesprek gehad met de manager, en die heeft gezegd dat arslan zich zo niet had mogen gedragen en heeft daarna ook een gesprek gehad met arslan. Het resultaat, hij praat niet meer met ons, wilt ons geen drinken meer schenken en heeft tegen mij gezegd dat het entertainment shit is. Kortom, ik wil naar huis!

Goed, natuurlijk gaat het nu wel weer redelijk, jammer dat hij zo kinderachtig gedraagd en het mij de laatste 4 weken wat moeilijker maakt. Maar ik laat me niet weg pesten! Die laatste loodjes hou ik nog wel vol! En mocht hij nog een keer een woede aanval hebben loop ik gewoon weer lekker weg!

  • 03 September 2012 - 20:28

    Truda:

    Hoi Ilse, wat jammer dat je zo de laatste weken nog moet werken, hopelijk komt er snel verbetering in
    .Een dikke knuffel van ons en hou je taai! Groetjes vanaf de Kaag. Xx

  • 04 September 2012 - 12:11

    Anna:

    Haai lieve iel,

    Komt welgoed schatje haha, groot gelijk heb je!
    Niet laten weg pesten! Geniet er nog van xxx

  • 04 September 2012 - 17:45

    Loes:

    Hoii lieve nicht!
    De laatste 4 weken zijn ingegaan, en die hou je zeker nog vol!
    Denk maar aan het lekkere zonnetje dat je straks als je hier bent vast gaat missen!
    Geniet er nu nog maar lekker van!
    Dikke kus en knuffel van Loes

  • 05 September 2012 - 10:45

    Fia:

    Ha Ilse, ik heb je gevonden hoor.
    Kop op he, weglopen helpt niet. Je zegt het zelf al, je bent niet minder als zij dus laat je niet wegzetten.
    Jij mag er ook zijn, wat denken die Spanjaarden wel. Geef ze, gepast, maar eens van katoen dan wil ik nog wel eens zien wie de sterkste is.
    Je hebt nog een paar weken de kans ;-) Groetjes uit De Weere

  • 05 September 2012 - 20:56

    Mary Groot:

    Hoi Ilse,

    Hier eindelijk een berichtje van mij,wat jammer dat het nu zo moet gaan daar.lk hoop dat als je dit lees,de zon alweer een beetje voor je schijnt en dat de gezelligheid weer terug is Ik wens je nog veel plezier, hopelijk gaat dat nog lukken, anders duurt het nog heel lang voor dat je weer naar huis mag.'
    Groeten Mary

  • 05 September 2012 - 21:02

    Astrid:

    Lieve Ilse,

    het aftellen is nu echt begonnen, 3 oktober kom je weer terug.
    Ook voor ons aftellen, kunnen niet wachten om je weer weer lekker te knuffelen..............
    Hou je haaks, en vooral de eer aan jezelf, wij weten dat jij dat kan.

    Tot gauw XXX B en A.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alcúdia

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 43040

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: