Verandering - Reisverslag uit Alcúdia, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Verandering - Reisverslag uit Alcúdia, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Verandering

Blijf op de hoogte en volg ilse

18 September 2012 | Spanje, Alcúdia

Hola!

Vandaag nog 15 dagen en dan ben ik eindelijk weer thuis!

De ruzie tussen de barman en receptionist zijn wel een beetje over. Alleen laatst had ik weer een keer een discussie met arslan, de barman, hij zij dat wij een laptop moesten aanschaffen voor beter muziek overdag. Op dit moment gebruiken we cd s die we hebben gekregen en hij zegt dat die cd shit zijn en de muziek van Cosmo slecht is.. Gelukkig wist ik dat de cds van het hotel waren en niet van Cosmo en dat heb ik dan gewoon vertelt. Als het hotel beter muziek wilt moeten zij dat aanschaffen en niet ik. Maar hij is van mening dat wij een laptop moeten aanschaffen en nieuw muziek moeten downloaden. Maar daar ben ik het niet mee eens. Ik kom om me werk te doen en gebruik wat het hotel heeft. Het zelfde geld voor hem, omdat hij achter de bar werkt en misschien een drank niet heeft die hij heel lekker vindt, gaat hij dat toch ook niet aanschaffen, dat is niet onze taak. Het hotel moet het kopen en anders niemand. Maar goed echt vrienden zullen we nooit worden.

Ook zegt hij iedereen keer dat hij wilt werken als een team, maar als het erop aan komt is hij alles behalve een team. Zo begon het donderdag avond vanuit het niets kei hard te regenen. Wij waren bezig met de bingo en moesten dus heel snel alles opruimen, de bingo maar ook de muziek installatie die zonder bescherming buiten stond. Samen met Danielle heb ik alles naar binnen gebracht. Maar arslan deed niets, erger nog die stond samen met de manager te lachen toen ze zagen hoe doorweekt wij waren.

Maar, ik werk niet meer in dat hotel, ik ben zondag begonnen in alcudia beach en om de avond werk in continental parc. Dus heb niets meer te maken met arslan. Wel woon ik nog in sol de alcudia, maar voor 2 weken ga ik mijn spullen niet inpakken.

1 en 2 oktober heb ik vrij omdat 30 september het hotel dicht gaat. Dus nog een aantal hele werk dagen en 2 halve, de zondag hoef ik pas om 3 uur te beginnen.

Vrijdag ben ik samen met elodie naar de piraten show in magaluf geweest. Dat was echt gaaf om te zien. Ik heb stiekem een paar filmpjes gemaakt, maar die laat ik wel 3 oktober zien. 3 oktober land ik om 12.40 op Eindhoven airport, en als je wilt mag je s avond bij mijn ouders thuis langskomen om even hallo te zeggen en koffie te drinken =)

Tot snel!
Liefs Ilse