Vertrek naar liverpool - Reisverslag uit Alanya, Turkije van ilse groot - WaarBenJij.nu Vertrek naar liverpool - Reisverslag uit Alanya, Turkije van ilse groot - WaarBenJij.nu

Vertrek naar liverpool

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

26 April 2013 | Turkije, Alanya

Heerlijk aan het strand lig ik hier mijn eerste reisverslag te schrijven. Over 2 weken vertrek ik voor een 5 daagse training naar Wigan in Engeland. Ik vertrek donderdag 9mei om 09.05 vanaf Schiphol naar Liverpool. Hoe het daar zal zijn weet ik niet, en hoe ik vanuit Engeland naar Frankrijk ga weet ik ook nog niet. Maar goed, mochten jullie mij uit willen zwaaien mag dat altijd, ik vertrek wel vroeg. Me stage adres is overigens ongeveer 40 km van mijn vorige stageplek vandaan, dus dat ik oude collega's weer ga zien staat al vast!

Een kort verslag, maar ik ga nu lekker het water in en nog genieten van mijn vakantie in turkije

• 26 April 2013 - 16:08

Truda:

Wat ben je toch een wereldreiziger!! Veel plezier en succes en groetjes van de Kaag.