Kleine update - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

02 Juni 2012 | Spanje, Cala d'Or

Hola!

Vandaag mijn dagje vrij dus tijd voor een update...
Want naast het werk doe ik nog ook andere dingen.
Laatst waren we met het team en met een ander team naar die visjes in cala d'or centrum, lekker een kwartiertje met onze voeten in een vissenbadje, wel apart het voelde als de bubbels van een bubbelbad. Maar of mijn voeten daar superschoon van zijn geworden denk ik niet.

Ook hebben we vaak feestjes met heel de omgeving, want er zijn best veel Cosmo entertainers in de buurt. 2 weken gelden hadden we een Disney party in een bar vlakbij het hotel. Was echt super gezellig en ook mijn oude collega's van Callas de Mallorca waren er. Toch ben ik blij dat ik weg ben uit dat het hotel, er zijn nu best veel problemen met die directie en de teamleider Lisbeth is ook overgeplaatst naar een ander hotel. En het hotel waar ik nu in zit is gewoon super relax,leuke collega's en we hebben niet 2 keer per dag een meeting met alleen maar negatieve punten, gelukkig! Kortom het gaat hier goed!

Het enige min punt is dat we gister zijn verhuist naar een appartement tegenover het hotel. Ik heb helaas mijn hotelkamer moeten inleveren en ik mis nu al de douche! We zitten nu met 5 meiden in een jongens appartement voor 4 personen, er zit geen raam in het hok en ja de douche is verschrikkelijk. Voor nu leef ik nog uit mijn koffer en hopen we dat we morgen of maandag verhuizen naar het andere appartement en alle kapotte spullen worden vervangen. Foto's ervan volgen nog op Facebook!

Verder ben ik vandaag in me eentje naar palma geweest, was wel ff fijn. Heb nieuwe kleren en schoenen gekocht en rond 5 uur kwam ik terug en ben ik naar het strand geweest tot 7 uur.

Tot snel!
Liefs Ilse

• 02 Juni 2012 - 18:46

Erika,Loes,Bram,Cor:

Hey meissie,
    Bedankt voor je lieve kaartje!
    Wij willen jou ook wat sturen, maar wat is je adres?
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, geniet lekker. Dikke kus van ons viertjes wij vertrekken vannacht naar Frankrijk.

• 04 Juni 2012 - 09:36

Opa En Oma:

Bedankt voor de kaart en je mooie verslag, het gaat goed met je merken wij. Hopelijk zit je nu al in je nieuwe appartement met douche!

Groeten oma en opa.