Vrijdag avond - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Vrijdag avond - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Vrijdag avond

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

26 Mei 2012 | Spanje, Cala d'Or


Vrijdag 25 mei. Overdag was alles rustig, we hadden spaceday, s'ochtends hadden we een kleurplaat gekleurd met de kinderen en smiddags mijn magic men hunt. Blijkbaar vond Maarten het spel zo leuk dat hij het spel uitgeschreven heeft en naar het Cosmo kantoor heeft gestuurd. Mijn speurtocht idee komt dus in het Cosmo boek (eigenlijk een spel dat we in Frankrijk speelde).

S' avonds om half 9 had ik minidisco met Marlou, daar begon de ellende van de avond, terwijl wij bezig waren met de minidisco kwam er een dronken Spaanse vrouw mee dansen. In het begin danste ze een beetje mee maar het werd steeds erger, ze begon haar shirt omhoog te trekken tijdens het dansen, gelukkig kon je haar bh net niet zien, maar wel zat haar broek zo laag dat haar string er hoog boven uitstak. Ik begon me er steeds erger aan te irriteren maar bing was al bezig met de familie van de vrouw om haar we te halen. Helaas bleef zij terug komen en alles wat bing eraan deed hielp niet. Zelfs toen hij naar de receptie ging deden zij er vrij weinig aan, de receptie heeft even met die familie gepraat maar dat had geen effect. Die vrouw bleef terug komen en tikte een kind aan op haar schouder om de aandacht van de kinderen te krijgen, terwijl een aantal kinderen naar haar keken ging zij door met dansen. Terwijl Marlou en ik de aandacht van de kinderen op ons probeerde te vestigen. Op het einde van de minidisco wou de vrouw op het podium dansen maar ik stuurde haar er vanaf. Terwijl ik naar achter liep om de afkondiging te doen kwam zij naast mijn staan en in het Spaans allerlei dingen tegen mij te zeggen, uiteindelijk heeft Marlou haar toen weggestuurd.

Na de minidisco begon de show comedy express, die deden alleen bing en Marlou, Maarten had de avond vrij en ik zou met de mensen moeten praten. De kinderen hadden voor het podium een hele rij stoelen neergezet om daar te zitten en die vrouw bleef daar achter dansen alsof ze in een club was. Op een gegeven moment wou ze voorbij die rij een voor het podium maar gelukkig kon ik haar tegen houden, ze bleef achter de kinderen dansen. Ook veel mensen irriteerde zich aan haar en toen kwam ook nog een vriend van haar er bij dansen,ook hij trok de hele tijd zijn shirt omhoog. Ik ben een aantal keer naar de bar en de receptie gegaan maar er werd niet aan gedaan, erger nog wanneer ze drank bestelde kregen zij het ook nog gewoon! Op een gegeven moment gingen er ouders mee bemoeien en toen werd het mij te veel, ik ben huilend naar de receptie gerent en ben gewoon binnen in het kantoor van de hoofd receptie gestapt terwijl hij aan de telefoon zat. Hij heeft zijn telefoon gesprek stop gezet en heeft eindelijk de politie gebeld. Na ongeveer 10 minuten kwam de politie, Marlou en bing hadden de show voor 10 minuten stop gezet en in de backstage hebben marlou en ik nog zitten huilen omdat we gewoon niet wisten wat we moesten doen.Toen de politie er eindelijk was zijn ze weer verder gegaan met de show. Na een tijdje met de politie hebben gepraat en alles, werd er besloten dat de mensen(die vrouw,man nog een ander man en een kind en oma) de volgende dag het hotel moeten verlaten. Daarna heb ik mijn verhaal gedaan bij de manager en uiteindelijk is er besloten dat de gasten per direct het hotel uit moesten. Na dat alles kwam Maarten ( onze teamleider) langs om dat Marlou hem had gebeld, ze had wel gezegd dat hij niet langs hoefde te komen maar dat heeft hij toch gedaan wat echt wel tof van hem was.

Maar goed, nu is alles achter de rug, de mensen zijn weg ik heb vandaag evengoed genoten van mijn vrije dag. De hotel gasten die alles hebben gezien en meegemaakt zijn superlief en helpen ons ook onwijs, ik heb vrijdagavond van veel mensen complimenten gekregen en van sommige zelfs een big hug, en dat maakt je dan toch wel vrolijker.

Liefs ilse

  • 26 Mei 2012 - 21:46

    Truda:

    Hoi Ilse,
    wat een vervelende ervaring, en wat een vreemde mensen zijn er toch!
    Gelukkig zijn ze nu weg!
    Je heb het er voor de rest wel naar je zin he? Knap wat je er allemaal doe hoor! We blijven mooi op de hoogte zo met je leuke verslagen.
    De temperatuur bij jou is het zelfde als hier, heerlijk!
    Wij wensen je heel veel succes en natuurlijk plezier, en een dikke knuffel van ons.
    Groetjes, René en Truda.

  • 27 Mei 2012 - 06:03

    Erika,Loes,Bram,Cor:

    Jeetje, wat een nare ervaring. En vervelend dat het ook zo lang duurde voordat er actie op onder genomen werd. Gelukkig kan je het nu lekker van je af zetten en is het op gelost. Fijn dat je het zo naar je zin hebt, heerlijk. En wat lief dat je belde gister en zo mee leeft met de veiling. Lieverd geniet lekker, we houden je in de gaten! Dikke kus van ons X

  • 28 Mei 2012 - 16:35

    Angela:

    JJeetje Ils, sommige mensen sporen ook niet he!

    Ik hoop dat je zoiets niet meer mee hoef te maken. Want dat maakt het er natuurlijk ook niet leuker op!
    Je leerd er even goed wel weer van.

    Maar ik hoop dat er nu alleen meer vrolijkere verhalen der bij komen ;-)

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala d'Or

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 43040

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: