2 maanden - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu 2 maanden - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

2 maanden

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

06 Juli 2012 | Spanje, Cala Egos

Hallo lieve mensen!

Jaja afgelopen woensdag zat ik hier alweer 2 maanden. Nog 3 te gaan, en de tijd gaat hier snel! Voor je het weet sta ik weer in nederland.
Maar voorlopig wil ik hier nog wel blijven, het bevalt me prima.

Vorige week zaterdag zijn we met 26 entertainers naar een waterpark geweest. Was echt super leuk! We hadden een bus gehuurd en zijn met z'n alle om 10 uur sochtend vertrokken. Daar aangekomen vertelde de caissière dat we gratis naar binnen mochten omdat we entertainers zijn( normale entree is 25 euro). Toch makkelijk dat je zoveel krijg omdat je entertainer bent.
Het waterpark zelf was echt super leuk! Super veel glijbanen enzo en natuurlijk heerlijk weer! S avonds heb ik lekker niets gedaan alleen een beetje geskypte met mijn ouders.

Zondag hadden we familyfun day. Dat was echt een leuke dag. We hadden voor de hele dag spelletjes en iedereen die mee deed werd in 2 teams verdeeld, het blauw en het gele team. Uiteraard had mijn team gewonnen!

Voor de rest gaat het wel goed hier. Ik doe nu zowel de miniclub als de sportactiviteiten. Dat wisselt zich gelukkig af. Het is wel leuk om van alles wat te doen. Vanochtend had ik aquarobics en had ik het record van aantal deelnemers! 15 mensen, klinkt weinig maar is voor hier veel, normaal zijn het er 8 ofzo.

Ik ga er weer vandoor! Genieten van mijn dagje vrij morgen, wat ik gedaan heb komt in het volgende verslag!

Adios amigo's !!
Besos ilse

• 07 Juli 2012 - 16:38

Erika:

Hey Ilse ,
    leuk weer wat van je te horen!
    En mooi dat je het zo naar je zin hebt, gelukkig voor jou nog 3 maanden, maak er wat moois van!

Dikke kus van ons!

• 07 Juli 2012 - 18:52