2 maanden - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu 2 maanden - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

2 maanden

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

06 Juli 2012 | Spanje, Cala Egos

Hallo lieve mensen!

Jaja afgelopen woensdag zat ik hier alweer 2 maanden. Nog 3 te gaan, en de tijd gaat hier snel! Voor je het weet sta ik weer in nederland.
Maar voorlopig wil ik hier nog wel blijven, het bevalt me prima.

Vorige week zaterdag zijn we met 26 entertainers naar een waterpark geweest. Was echt super leuk! We hadden een bus gehuurd en zijn met z'n alle om 10 uur sochtend vertrokken. Daar aangekomen vertelde de caissière dat we gratis naar binnen mochten omdat we entertainers zijn( normale entree is 25 euro). Toch makkelijk dat je zoveel krijg omdat je entertainer bent.
Het waterpark zelf was echt super leuk! Super veel glijbanen enzo en natuurlijk heerlijk weer! S avonds heb ik lekker niets gedaan alleen een beetje geskypte met mijn ouders.

Zondag hadden we familyfun day. Dat was echt een leuke dag. We hadden voor de hele dag spelletjes en iedereen die mee deed werd in 2 teams verdeeld, het blauw en het gele team. Uiteraard had mijn team gewonnen!

Voor de rest gaat het wel goed hier. Ik doe nu zowel de miniclub als de sportactiviteiten. Dat wisselt zich gelukkig af. Het is wel leuk om van alles wat te doen. Vanochtend had ik aquarobics en had ik het record van aantal deelnemers! 15 mensen, klinkt weinig maar is voor hier veel, normaal zijn het er 8 ofzo.

Ik ga er weer vandoor! Genieten van mijn dagje vrij morgen, wat ik gedaan heb komt in het volgende verslag!

Adios amigo's !!
Besos ilse


  • 07 Juli 2012 - 16:38

    Erika:

    Hey Ilse ,
    leuk weer wat van je te horen!
    En mooi dat je het zo naar je zin hebt, gelukkig voor jou nog 3 maanden, maak er wat moois van!

    Dikke kus van ons!

  • 07 Juli 2012 - 18:52

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Egos

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 43047

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: