Shoppen is topsport - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Shoppen is topsport - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Shoppen is topsport

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

24 Juni 2012 | Spanje, Cala Egos



Hola!

Alweer een tijdje terug dat ik wat geschreven heb, van daar maar weer een nieuw verslag.

Op het werk gaat alles redelijk goed, we zitten nu met 9 mensen in het team en dat is best veel. Omdat we met redelijk veel zijn, zijn we nu een troubleshooter team. Dat houd in wanneer er problemen in een ander hotel zijn en ze denken dat ik geschikt ben in dat hotel wordt ik overgeplaatst. Maar goed, ik ben al een keer overgeplaatst terwijl ik geen troubleshooter was,dus eigenlijk stelt het niets voor omdat heel het team het is denk ik.

Vorige week zaterdag ben ik de hele dag naar het strand geweest en heb ik voor de rest vrij weinig uitgevoerd. In cala d'or centrum heb ik met nog wat andere iets gedronken en voor de rest een heerlijke relaxte dag gehad.

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Jill en haar ouders naar palma geweest. Haar ouders hadden een auto gehuurd( blauwe Nissan note net als thuis) en ze had gezegd als ik mee wou dat het gewoon mocht en dan zouden we voor de terugweg weer ergens afspreken. De weg naar palma ging goed, zonder TomTom reden we rechtstreeks naar een overdekt winkelcentrum om gewoon even te kijken wat daar was. We zouden een uurtje daar blijven wat uiteindelijk 3 uur werd. Daarna zijn we naar palma centrum gegaan, de weg daar na toe werd niet heel goed aangegeven, dus hebben we een aantal rondjes in palma gereden voordat we er dan uiteindelijk waren. Buiten de rand van het centrum had je een paar leuke winkels en daar gingen we eerst heen. Daarna wouden we het centrum in, Jill wist de weg nog van een andere keer dus liepen we die route, na heel wat straatjes hadden we het alsnog niet gevonden. Wel had ik een winkel gevonden waar ik een horloge heb gekocht. Uiteindelijk zijn we een broodje gaan eten en daar de weg gevraagd. Blijkbaar was het heel dichtbij en hebben wij een heel groot rondje gelopen.
Uiteindelijk de h&m en de zara gevonden en daarna zijn we terug naar de auto gelopen. Lange dag was het, we waren om 10 uur s'ochtends vertrokken en kwamen om 10 uur ook weer thuis, samen hebben we nog wat gedronken en gegeten bij Tony's bar. Aangekomen in het appartement bleek dat iedereen naar een party op het strand ging, ik niet want was echt op. Op een gegeven moment komt Justin binnen en tegelijkertijd vliegt een kakkerlak mee naar binnen en land op mijn arm, energie op te gillen had ik nog wel dus dat beest vloog op het shirt van Justin en die renden uiteindelijk naar buiten. Wat was dat smerig zeg! Ik raak nog steeds niet gewent aan die smerige kakkerlakken of gekko's!
Ondanks die kakkerlak was het een leuke zaterdag! Weer een keer wat anders dan op het strand leggen. Volgende week gaan we waarschijnlijk naar een groot waterpark in de buurt van palma dus daar heb ik nu al zin in!

Owja super goed nieuws, we hebben een WASMACHINE!

Kus Ilse

  • 25 Juni 2012 - 08:13

    Astrid:

    Hey kanjer, leuk om weer wat van je te lezen. We blijven evengoed wel op de hoogte van je via skype, maar toch...We kijken er erg naar uit om je te bezoeken, zeker na zo'n regendag van gisteren. Tot gauw,XXXX B en A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Egos

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 43136

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: