Update 5de week - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu Update 5de week - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van ilse groot - WaarBenJij.nu

Update 5de week

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

10 Juni 2012 | Spanje, Cala Egos

Hola!

Wat gaat de tijd toch snel hier, zit er nu alweer ruim een maand, nog maar 4 te gaan!
De weken vliegen voorbij, en vooral die ene vrije dag gaat zo snel, kijk nu al weer uit naar zaterdag, wat me plannen voor dan zijn weet ik nog niet. Afgelopen zaterdag ben ik lekker naar het strand geweest met een luchtbed die we hebben gekregen van gasten. Verder heb ik me was gedaan, nog steeds handwas. En voor de rest vrij weining, omdat ik om 8uur moest werken, elke week moet iemand anders op de zaterdag avond werken en je hoeft dan alleen de muziek installatie aansluiten en muziek afspelen en na 11 uur mag je weer opruimen. De tijd daartussen ben je lekker met de gasten aan het praten en doe je vrij weinig. Gister tussen de Duitser gasten gezeten om de wedstrijd te kijken, beetje uitgelachen werd ik wel.

Verder zijn er vorige week 2 nieuwe entertainers bij ons team bijgekomen, babette en frank. Samen met babette doe ik nu de miniclub, erg gezellig met z'n 2e.
Omdat er nu een nieuw meisje bij is was ik een Beetje bang dat ik mijn rol als scaramouch in we will rock you kwijt zou raken, maar vanavond mag ik gewoon scaramouch spelen!

Van de week zijn we eindelijk naar ons definitieve appartement verhuist, maar dat begon al lekker. Terwijl we buiten zaten zag ik een geko op het plafon lopen, dus frank moest die van mij er af halen want slapen met z'n beest in huis gaat het niet worden. Dus frank met een handdoek bezig om dat beest te verwijderen alleen dat ging niet goed. Inplaats dat hij dat beest van de plafon haalt trekt hij de staart er van af. Smerig dat dat was! Maar later heeft hij met een plastic zakje dat beest kunnen verwijderen gelukkig!

Ik zal deze week kijken of ik wat foto's kan plaatsen op Facebook, dan weet je waar ik in overnacht. Een appartement met 4 douche waarvan het er 2 doen en 2 wc's waarvan 1 niet doortrekt en de ander heeft ook zijn kuren..

Voornu hou ik op met schrijven, heb deze week niet zo heel veel beleeft, allemaal het zelfde, lekker gewerkt, gasten die komen en gaan wat soms wel jammer is. Maar het gaat hier goed, heb een leuk team en het weer is prachtig om jullie even jaloers te maken ongeveer 30 graden!

Liefs ilse


  • 11 Juni 2012 - 19:31

    JJ Ritsema:

    Hallo Ilse,Hier een berichtje uit Groningen Hier alles prima nog steeds geen mooi weer willen direct wel terug. Hebben een leuke tijd met jullie gehad hoop dat het met jullie allemaal goed gaat Veel succes met het animatieteam groetjes aan de anderen.Groetjes van Jacob en Elly Ritsema

  • 13 Juni 2012 - 17:28

    Loes:

    haha dat laatste zinnetje maakt me heel jaloers ja!
    Het blijft hier de hele maand bewolkt en soms een klein zonnetje, joepie!
    succces deze week weer!
    xxxxx
    ps kan je gewoon smsen nu?

  • 14 Juni 2012 - 16:12

    Ilse Groot:

    Hallo!
    Ja dat jullieterug willen begrijp ik wel, het is hier onwijs rustig dus jullie zijn van harte welkom!
    En Loes,je kan me gewoon sms'en wel op het Spaanse nummer en niet mijn Nederlandse, die ligt in Nederland. Mocht je geld te veel hebben Loes,kom je maar langs!

  • 16 Juni 2012 - 10:44

    Ruud:

    Haha Ilse!

    Volgens mij heb je het prima naar je zin daar!

    Mooi! Wat was nu je skype of tel nr eigenlijk voordat we helemaal contactloos worden :p

    Veel plezier en stuur wat zon op naar hier

    Groet Ruud castelijns

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Egos

Mallorca

stage

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Verandering

03 September 2012

Ups and downs

04 Augustus 2012

Eerste 3 weken alcudia

18 Juli 2012

Alcudia

10 Juli 2012

Verhuizen
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 43124

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: