trainingsweekend+heenreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilse groot - WaarBenJij.nu trainingsweekend+heenreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilse groot - WaarBenJij.nu

trainingsweekend+heenreis

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

03 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Bonjour!
Me eerst verslag vanuit Frankrijk.
Zaterdag begon de training, we hebben daar wat frans geleerd en heel wat dansje voor de avondshows, ik zal dat wel een keer filmen zodat ik het op me site kan zetten.
We hebben informatie gekregen over de
camping en het hele bedrijf,siblu. Ook vertelde ze ons over de reis, wel heel belangrijk. Wat ik nog niet wist maar vrijdag avond te horen kreeg is dat ik vanaf parijs in me eentje naar Onzain moest reizen, dat vond ik niet echt een fijn idee.

Maar goed we vertrokken zondag morgen om 9.36 met de trein vanuit lunteren naar schiphol toe, in schiphol namen we de trein naar parijs, alles ging goed en vanuit schiphol was je binnen 3 uur in Parijs. In Parijs gingen de groep uit elkaar, vanaf daar moest ik het alleen zien te redden. Natuurlijk heb ik wel een routebeschrijving gekregen voor de metro -want ik moest met de metro naar me andere trein toe- en dat was ook wel nodig. Het was makkelijk om dat te vinden en ook waar ik moest uitstappen ging goed. Maar vanaf daar moest ik me trein zoeken, en dat wilde niet erg lukken, op de route beschrijving stond alleen over de trein dat op het grote bord ong. 20 min. voor aanvang het spoornummer kwam te staan. Op me trein ticket stond welke trein ik moest nemen, dus kwestie van goed op de borden kijken. En toch heb ik me trein gemist en moest ik ongeveer 1.5 uur wachten op de volgende trein!
Gelukkig heb ik die trein wel gehaald!

Om 8 uur kwam ik op het station in Onzain aan en daar werd ik opgehaald door simon, hij is de manager van het entertainment en lifeguard. Ik werd naar me Mobile home gebracht en daar leerde ik Lindsey kennen, zij is een meisje uit Engeland en werk bij de receptie.
We zijn 's avonds samen wezen kijken bij de bingo alleen het was erg rustig.

Vanochtend heb ik me eerste werkdag gehad, er kwamen helaas helemaal geen kindjes dus was ik binnen 1,5 uur weer terug in me mobile home en had ik me vrij(elke maandagmiddag en donderdag de hele dag) ik ben met collega's naar de supermarkt geweest en heb net met me moeder geskypt.

nou genoeg voor vandaag!

coucou!!!

Kusssssssss

  • 03 Mei 2010 - 15:24

    Astrid En Boris:

    Blij dat je heelhuids bent aangekomen, wij vonden het ook geen fijn idee dat je het laatste stuk alleen verder moest. We hebben je natuurlijk al gesproken en weten dat het goed met je gaat.
    We spreken elkaar donderdag weer, veel liefs van ons allen BAK

  • 05 Mei 2010 - 11:54

    Lianne:

    heey ilse!

    fijn dat je het hebt gered de reis alleen! wel een trein gemist, maar je bent aan gekomen! :D
    leuk verhaal! ik hoop voor je dat het snel drukker voor je wordt op de kidsclub!

    succes met je stage!
    en hou je site wel even in de gaten!:D

    Xx Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 43055

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: