4 dagen - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu 4 dagen - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

4 dagen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

27 Augustus 2010 | Frankrijk, Onzain

bonjour to de monde!

nog 4 dagen en dan ben ik alweer bijna op schihol omasterdam, toch wel lekker hoor!

heb vandaag me tickets gekregen met de tijden en alles

aankomende zaterdag en zondag me laatste shows:( dat is iets wat ik wel ga missen hoor!

majah die week erop zomerpop, maakt het weer goed!

gister gingen we hoodies(truien) laten maken met onze namen er op, drama bij die franse mannen! ik had me grijze hoodie ingeleverd en hun zouden dan ff de namen er op drukken in de winkel. wat doen hun? mijn opdruk op een zwarte hoodie. charlotte wou een roze opdruk, maar krijgt een zwarte en je kan het amper lezen omdat je chapucon er voor zit.ze hadden ons verteld dat het maar een half uurtje zou duren, dus dat kondenwe wel wachten in de winkel dachten wij, maar nee hoor na 2 uur was er nog niks klaar, pas na 3 uur was het eindelijk klaar en nog verkeerd ook! Wij boos op die mensen maar het enige wat ze konden doen is 15% korting geven. Die mensen in frankrijk kunnen niet echt tegen kritiek. ze geven korting of schudden hun hoofd, gisteravond ook charlie had een cocktail maar er zat een vlieg in, dus wou ze een nieuwe aangezien de cocktail bijna 8 euro was. daar kon het restaurant niet aan beginnen. na een paar keer vragen kreeg ze toch maar een nieuwe..

najah. voor de rest beleef ik niet veel mee hier me laatste paar dagen.
maandag ga ik klimmen in bomen ofzo? en daana me koffers inpakken!

tot dinsdag!

kus ilse(L)