4 dagen - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu 4 dagen - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

4 dagen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

27 Augustus 2010 | Frankrijk, Onzain

bonjour to de monde!


nog 4 dagen en dan ben ik alweer bijna op schihol omasterdam, toch wel lekker hoor!

heb vandaag me tickets gekregen met de tijden en alles

aankomende zaterdag en zondag me laatste shows:( dat is iets wat ik wel ga missen hoor!

majah die week erop zomerpop, maakt het weer goed!

gister gingen we hoodies(truien) laten maken met onze namen er op, drama bij die franse mannen! ik had me grijze hoodie ingeleverd en hun zouden dan ff de namen er op drukken in de winkel. wat doen hun? mijn opdruk op een zwarte hoodie. charlotte wou een roze opdruk, maar krijgt een zwarte en je kan het amper lezen omdat je chapucon er voor zit.ze hadden ons verteld dat het maar een half uurtje zou duren, dus dat kondenwe wel wachten in de winkel dachten wij, maar nee hoor na 2 uur was er nog niks klaar, pas na 3 uur was het eindelijk klaar en nog verkeerd ook! Wij boos op die mensen maar het enige wat ze konden doen is 15% korting geven. Die mensen in frankrijk kunnen niet echt tegen kritiek. ze geven korting of schudden hun hoofd, gisteravond ook charlie had een cocktail maar er zat een vlieg in, dus wou ze een nieuwe aangezien de cocktail bijna 8 euro was. daar kon het restaurant niet aan beginnen. na een paar keer vragen kreeg ze toch maar een nieuwe..

najah. voor de rest beleef ik niet veel mee hier me laatste paar dagen.
maandag ga ik klimmen in bomen ofzo? en daana me koffers inpakken!

tot dinsdag!

kus ilse(L)


  • 28 Maart 2011 - 10:53

    Mariska:

    'vind ik leuk'!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 43113

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: