4 weken - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu 4 weken - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

4 weken

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

04 Augustus 2010 | Frankrijk, Onzain

Niet te geloven, nu vandaag, ja precies vandaag nog 4 weken en dan zit ik in de trein naar Nederland. Najah ik schrijf het dit bericht dan wel dinsdag 3 augustus. Maar voor als nog hebben we hier al een week geen internet, dus geen idee wanneer het op de site komt. Goed volgens mij is het al weer een hele tijd geleden dat ik een bericht heb geplaats, kan niet checken wanneer het was. Maar ik heb wel weer wat te vertellen.

Me ouders zijn hier langs geweest voor meer dan 1 week! Was echt super om hun weer te zien. Ze kwamen op een woensdag aan en die donderdag was me dagje vrij uiteraard. Samen met hun ben ik naar tours gegaan, wat niet helemaal top was, maar daarna zijn we naar een kasteel geweest. Was opzich wel een mooi kasteel van de buitenkant, ze hebben alleen te veel veranderd in kunst, in het kasteel, dus dat was wel jammer. En als verassing wat ik ze die ochtend al het verteld hebben we alle 3 een stukje met een vliegtuigje mee gevlogen. Dat was mijn kado voor me vaders zijn verjaardag en voor me moeder omdat ze geslaagd is voor haar opleiding! Ik geloof dat ze dat wel leuk hebben gevonden, ik in ieder geval wel. Ook hebben ze hier de welkom show gezien en de magic of musical. Op mijn vrije maandag middag zijn we samen wezen kayaken, ze zeggen beide nog steeds dat het mijn idee was om te gaan kayaken met hun, wat het volgens mij echt niet was. Maar wat maakt het ook uit, we hebben lekker 10km gekayakt en het ging op zich wel goed. Hier en daar was het richtings gevoel zoek en werd er gezegd ‘laat mij het maar doen, doe jij maar even niks’ en dan kom je ook ergens in de bosjes uit. Gelachen hebben we wel!

En toen op de woensdag kwam de Familie Groenland nog even op bezoek voor 2 nachtjes. Samen met Ome Cor, Tante Erika, Loes en Bram hebben we met z’n 7e een heerlijke relax dagje gehad, wat hun ook wel verdient hadden na z’n (te) lange reis:D
Helaas kwam aan al dat gezelig een einde en vertrokken ze met z’n alle vrijdag ochtend, en dat vond ik wel heel moeilijk, na z’n leuke tijd gingen ze weer terug naar Nederland zonder mij. Bij het doei zeggen rolde de tranen over me wangen heen, maar nog een maandje op die dag dus dat moet en ga ik volmaken!

Gelukkig is het team hier zo aardig en helpen ze je er heel erg mee als je het moeilijk heb. Zelfs sommige kinderen in de kidsclub kwamen naar me toe om een knuffel te geven toen ze me rode ogen zagen. En Charlotte kwam tijdens repetitie naar me toe en vroeg of ik iets nodig had, maar dat had ik niet. Even later komt ze met een reep chocola naar me toe omdat ik verdrietig ben, gelukkig heb ik de reep met iedereen gedeeld en niet alleen opgegeten!

Afgelopen zondag 1 aug. Zou Andries langs komen van I-stage om te kijken hoe het hier gaat, helaas kreeg hij autopech en komt pas iets van 15 aug. 2 weken voordat ik naar huis ga!

Nog wat heel belangrijks!!
IK GA DONDERDAG NAAR DISNEY LAND PARIJS!!!!

Natuurlijk foto’s maken van goofy en mickey, die uiteraard op me site komen te staan!

Owja de vorige keer had ik neergezet dat ik meer foto’s zal plaatsen, verder dan 2 kwam ik niet wat toen viel internet weer plat, ga kijken hoeveel er vandaag lukken..

Groetjes en tot snel ilse!!

  • 04 Augustus 2010 - 12:56

    Angela:

    woehoee disney!!:D
    Veel plezier meis!!

  • 04 Augustus 2010 - 18:29

    Loes:

    Heeee Ilse!
    Ik vond het super leuk om naar jou toe te gaan,
    en te kijken wat je daar allemaal doet!
    Hele leuke foto's!
    Ik zal kijken of ik ze ook op me hyves kan neerzetten!
    Heeel veel plezier in disney, en de laatste weekjes!
    Liefs en een dikke kus

  • 08 Augustus 2010 - 11:48

    Astrid:

    Hey kanjer, wat heb je weer een leuk verslag, moest weer een traantje weg pikken.....mooie foto geworden van jou en Loes, moest je die van ons er nou echt op plaatsen????We kunnen terug zien op een mooie tijd bij je en kennis kunnen maken met je collega's, hartstikke leuk. Vanmorgen vroeg is papa vertrokken naar Oostenrijk het isdus erg rustig in huis. Ga nu naar de tennisbaan, er is een toernooi aan de gang, reuring genoeg daar.
    Groetjes en een dikke kus,mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 43149

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: