bezoekers - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu bezoekers - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

bezoekers

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

19 Juli 2010 | Frankrijk, Onzain

hallo daar!

Ik heb goed nieuws, heb vandaag een slang gezien en ik was niet eens bang... maar dat kwam waarschijnlijk doordat zijn ingewanden er uit laggen. ja idd, die slang was dood, en als ik daar bang voor zou zijn, zal er wel iets goed mis met me zijn. Het enige waar ik van schrik is dat ie zo groot was, dat had ik echt niet verwacht. Ze hebben me hier altijd verteld dat het van die kleine rivierslangetjes zijn, daar leek deze niet op.

het is alweer even geleden dat ik een berichtje heb geplaats dus tijd voor wat nieuwe up-to-date stuff.

Laatst op me vrije donderdag ben ik samen met nog 4 collega's naar een andere camping geweest, niet om te kijken hoe het daar was, maar eigenlijk om heerlijk gratis en zonder kinderen van het zwembad daar te genieten. Niet dat het mag, zo maar vreemde mensen op de camping alleen voor het zwembad, maar ze hebben daar gelukkig geen lifeguards dus niemand die er op let.
het was heerlijk om lekker van het zwembad daar te genieten zonder de kinderen van kidsclub.

Deze week zijn we vol op aan het oefenen voor de magic of the musical show, die we zondag hebben. De show hebben we al een keer eerder gedaan alleen toen met hayley en we hebben nu en ander goreograaf en er zijn wat nieuwe in het team dus komen er aantal veranderingen bij en kom ik in meer dansjes dan eerst. zo hebben we gister het dansje van joseph geleerd, ben blij dat ik die alvast weet want dat is de moeilijkste van ze allemaal. Normaal duurd een liedje ongeveer 3 minuten, deze duurd 8 minuten! ietsjes meer dus.
Maar het komt allemaal goed, en me ouders kunnen er life van genieten.

jaaa, nog 2 dagen en dan komen me ouders! heb er zin in gezelig dingen met hun doen, en gewoon familie hier!
weet nog niet allemaal wat we doen op me vrije donderdag en maandag middag. maar dat komt over 1 week ofzo wel op de site.

ook komen ome Cor & tante Erika met Loes&Bram voor 2 nachtjes. vanaf volgende week woensdag, ze lossen eigenlijk dus elkaar af!
heb dus super veel zin in als hun er zijn en we bedenken wel iets leuks om te doen die Donderdag!

ik stop er lekker mee, ga naar de bar iets drinken.

Tot volgende week!

kus Ilse(L)

owja, ik zal ff foto's toevoegen!

  • 20 Juli 2010 - 16:17

    Ruud:

    Pilske!

    Hoe is het?
    Zo te zien goed met je verhalen! Ik heb bad news want ik kan niet komen naar je! Ik moet echt volle bak werken dit jaar op ter spegelt. (ik ben al met de sprookjestocht op vakantie)
    Dus ik hoop dat je 't een beetje naar je zin hebt en we gaan zeker wat festivals bezoeken als je terug bent!

  • 31 Juli 2010 - 17:23

    Janet:

    Hai Ilse,
    Hoe bevallen de bezoekers je? Gedragen ze zich een beetje?
    Hier is alles ok en jou zien we over een maandje weer!!
    Grtz Janet

  • 02 Augustus 2010 - 18:17

    Boris En Astrid:

    Hey kanjer van ons, we zijn weer heelhuids thuis gekomen... wat hebben we genoten de dagen dat we bij je logeerde!!We hebben nu een indruk van wat je zoal allemaal doe en dat is heel veel. Ook was het super om samen na de shows nog een borreltje te doen met je collega's van je team. Al met al hebben wij er geweldig van genoten, doe al je collega's de hartelijke groeten van ons en een hele dikke kus. XXX Pap en mam.Zien we weer gauw een nieuw verslag van je??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 43147

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: