19 dagen - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu 19 dagen - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

19 dagen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

12 Augustus 2010 | Frankrijk, Onzain

alweer 1 week geleden dat ik naar Disney ben geweest, en ik kan vertellen dat was gaaf! Nog nooit ben ik daar geweest, dus had geen idee wat me te wachten stond, ze hadden me iets verteld over parades en mickey Mouse etc.. Maar dat zag er allemaal zo gaaf uit, die kostuums en die wagens in de parade, waarvan 1 overdag en een s’ avonds toen het donker was met allerlei mooie lichtjes. Aan het einde van de dag mooi vuurwerk gezien. Samen met de andere heb ik er zeker wel van genoten. Soms mopper ik als ik het erg heet heb in max patch of lili maar dat is vaak niet meer dan 20 minuten, daar in disney zitten ze er wel even langer in! Maar waarschijnlijk krijgen ze daar ook goed betaald voor;)


Ik weet niet echt wat ik voor de rest moet schrijven. Alles gaat hier voor de rest zoals altijd. Show gaan goed, kidsclub gaat goed, behalve dat Ria soms beetje te veel naar me schreeuwt, waardoor ik laatst een huibui kreeg voor haar neus. Het was de vorige week woensdag avond aita en Hannah zouden die avond zingen en ik had gevraagd s’ ochtends of ik aan me schoolwerk zou mogen werken, dat was goed had ze gezegd. Dus die avond na de talent show heb ik de spullen van de talentshow opgeruimd en was ik bezig met mijn laptop aan het opstarten, komt zij binnen en schreeuwt ze dat ik niet zomaar aan me laptop kan zitten dat ik eerst aan haar had moeten vragen of er nog wat gedaan moet worden en dat ze me niet zomaar tijd vrij kan geven voor schoolwerk (schoolwerk is vrijetijd hier,gekke mensen) najah nadat ze klaar was met haar verhaal op een scheeuwende toon werd ik boos waardoor de tranen eruit kwamen. Maar goed ik dacht gewoon doorwerken dus zetten ik dingen buiten zoals Ouarda en Anlyati deden, maar ik deed dat met tranen over me gezicht. Komt ze naar me toe, “ik wil niet dat de kinderen je zien huilen, ga maar even naar binnen’ schreeuwend uiteraard. Nou ik had het niet meer, tranen en woest dat ik was, komt Ria naar binnen met de vraag of we even konden praten. Dus wij hadden een gesprek over wat ik had moeten toen ipv me schoolwerk. En dat ze wel moet schreeuwen naar ons anders komt het niet tot ons over. Daar was ik het niet mee eens en ik heb haar gezegt dat je niet tegen personeel kan schreeuwen en dat me schoolwerk gen vrij tijd is. Zegt zei weer hoe kan het dat jij zoveel schoolwerk heb vorig jaar hadden ze dat niet ofzo, dus ik uitlegen dat ik een andere school heb dan hun en een andere opleidingen etc. dat begreep ze maar niet. Ook dacht ze dat ik in huilen uitbarste omdat ik heimwee weer had en omdat ik problemen heb met me huisgenootje en vanwege stres van school, najah dat is misschien dan wel ene beetje waar maar het meeste komt door haar maar dat zal ze waarschijnlijk nooit begrijpen. Najah uiteindelijk mocht ik aan me schoolwerk gelukkig.


Nog 19 dagen en dan naar huis, ik kan echt niet wachten, heb zo veel zin om iedereen weer te zien, in me eigen bedje te slapen en het belangrijkste UITGAAN! De eerste 2 wekende staan al geplant hoor, eerst zomerpop en dan een weekendje brabant! Kortom alles wat ik afgelopen 4 maanden gemist heb weer even dik inhalen:D

Foto's van disney zal ik binnenkort wel opzetten, maar moet even wachten op de foto's van de andere, we hadden 4 camera's bij ons, dus even de best uitkiezen:D

  • 12 Augustus 2010 - 14:45

    Loes:

    wooow,
    nog maar 19dagen!
    En dan weer lekker naar huis,
    Ik ga wel even met je dansen op zomerpop hoor!
    kusjes Loes

  • 12 Augustus 2010 - 19:04

    Truda:

    Hoi Ilse, je bent echt met de laatste loodjes bezig he? Wel onwijs leuk dat je naar Disneyland geweest ben!
    Heb je ook wel verdiend hoor, ik hoorde dat je onwijs lange dagen maak daar.
    Nou Ilse, lekker aftellen en dan zien we je wel weer in Spanbroek.
    Dikke kus en nog veel succes en plezier de laatste weken,
    Groetjes, Truda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 43129

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: