bijna thuis! - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu bijna thuis! - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

bijna thuis!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

19 Augustus 2010 | Frankrijk, Onzain

nog 12 dagen, wat gaat het snel zeg, voor ik het weet zit ik weer in de trein terug naar amsterdam schiphol.

en ik denk dat deze laatste paar dagen helemaal omvliegen wat ben nu pas bezig met mijn schoolwerk, en dat is best wel wat werken. het komt allemaal op het laatste moment omdat ik niet begreep wat ik moest maken, en laatst kwam andries en maaike langs van istage, en hun hebben mij heel erg geholpen met me schoolwerk. ik weet nu eindelijk wat ik moet doen, en dat mag gelukkig ook van charlie (manager) zij help me onwijs en geeft veel goeie tips. hellaas is ria weer een beejt moeilijk en wilt ze me geen tijd er voor geven dus moet ik het doen in me danstijd en me vrijetijd. dus vandaag me vrije donderdag, probeer ik zo veel mogelijk te maken zodat ik de andere dagen toch wel ene beetje een relax pauze heb ipv me werk maken. de dingen die ik moet maken zijn, pirateshow time(avondprogramma 2 spellen en 4 dansjes) crista fiesta (kinderparty) en thema dag op de zelfde dag als cristal fiesta en nog een andere activiteit. dit alles moet in een thema zijn en in 3 talen op papier staan!

maar het komt allemaal goed, en ik weet het gaat me hoe dan ook lukken, jammer voor me vrije dag, maar in september komen er genoeg vrije dage voor me!

jullie horen nog wel hoe alles ging ik moet nu weer verder, want wil eigenlijk ook wel ff naar het zwembad vandaag!

kus ilse

• 19 Augustus 2010 - 16:29

Erika:

Hoi Ilse,
    Wat fijn dat je nu echt kan aftellen.Ik vind het knap van je hoor, 4 mnd van huis. Je bent een TOPPER!!!
    Sterkte met de laatste loodjes en tot gauw.
    Kus Erika

• 22 Augustus 2010 - 16:41

Janet:

Hey Ilse,
    t zit er bijna op, weer thuis en naar zomerpop
    (tjoh, wat een gedicht!)
    Cu soon!!!
    grtz Janet

• 23 Augustus 2010 - 12:26

Astrid En Boris:

Hoi kanjer, nog een weekie.... ik hoop dat je daar knap weer hebt, hier is het om te huilen! Maar met jouw thuiskomst halen we gelijk het zonnetje in huis, toch.... Het aftellen is nu echt begonnen. gr B en A