show - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu show - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

show

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

04 Juli 2010 | Frankrijk, Onzain

Beste mensen!

Ik weet dat het zonnetje ook in Nederland schijnt en dat vind ik helemaal niet erg, want het is hier ook snik heet! De laatse paar dagen gaat me zonnebrand erg snel hier, maar dat mag ook wel ik wil bruin worden niet rood. We zitten dan wel ‘ pfff het is zo heet’ maar ik vind het heerlijk lekker met de kinderen buiten watergevecht houden en als ik ff pauze heb een bommetje maken in het zwembad:D

Ook is het heerlijk weer om een BBQ te houden, en dat doen we dan ook!

Vorige week zaterdag hadden we weer een show, gelukkig op buiten podium, en het ging goed. Alleen ik moest voor triller om het gebouw heen lopen zodat ik via de bar naar het podium kwam aanlopen als een zombie, dat was wel grappig de mensen zien je niet en dan duik je ineens op. Alleen bij thriller draag je geen schoenen, nou ik kan vertellen dat doe ik nooit meer van me hele leven, ik moest over kleine stenen heen rennen en aan het einde had ik allemaal scheurtjes in me voet, voelt niet bepaald fijn! Volgende keer lekker me schoenen aanhouden.

Aan me belofte houden lukt me dus ook niet heel erg, maar ik heb een excuus, kom me urenlijst maar bekijken en de laatste paar weken is het niet onder de 50 meer. Dus weinig tijd, en op me vrij dag wil ik graag van de camping af, anders voelt het alsof ik helemaal geen leven meer heb naast de camping!

Vanavond hebben we de grote pirate show! Gister hadden we de generale repetitie, dat was wel even wennen omdat ik een hoofdmicrofoon draag. Ben nog niet zenuwachtig voor vanavond maar dat komt omdat gister eigenlijk alles wel goed ging. Hopelijk worden er veel foto’s gemaakt of een film, die uiteraard vanaf september te bewonderen is op de lijster!

Nou ik stop klein verslagje maar heb weinig tijd over een paar minuten moet ik weer bij de kidsclub zijn om een speurtocht met de kindjes te doen!

Tot snel!

Ik mis jullie(L)
liefs ilse

  • 04 Juli 2010 - 13:14

    Truda:

    Hoi Ilse,
    als ik het zo lees heb je het nog ontzettend naar je zin.
    Je foto's zijn ook leuk, knap van je hoor, al die optredens!
    Nog heel veel plezier en succes, groetjes en een dikke kus, Truda.

  • 04 Juli 2010 - 18:38

    Astrid En Boris:

    Hoi Ilse, we zijn nu echt aan het aftellen, nog een paar weken en dan zijn we zij je, kan haast niet wachten om je weer ff lekker vast te pakken. Dikke knuffel van ons allemaal.BAK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 43069

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: