Mallorca - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilse groot - WaarBenJij.nu Mallorca - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van ilse groot - WaarBenJij.nu

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

28 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hola!

Over al weer 5 weken vertrek ik dit keer naar Mallorca.
Tussen 1 en 5 mei vertrek ik voor 5 maanden voor een entertainment stage in een hotel.

Of ik er zin in heb? Jaaaa heel veel!
Ik heb deze week 4 dagen training op school wat allemaal over Mallorca gaat zoals de werktijden, activiteiten en meer.

In welk hotel ik kom weet ik niet, pas als ik op Mallorca ben krijg ik dat te horen. Ook hoor ik pas een week van te voren wanneer en hoelaat ik vertrek. Dat is dus allemaal erg spannend. Eind september krijg ik ook pas een week van te voren te horen wanneer ik weer terug naar nederland vlieg maar ik heb op deze site 31 september ingevuld maar het kan ook eerder of later worden.

Morgen mijn laatste trainingsdag en dan nog even een maand van mijn vakantie genieten!

Liefs Ilse

• 28 Maart 2012 - 19:14

Robin:

Pilssssssss!
    Ik heb je al tussen mn favorieten staan, zodat mijn moeder ook je verhalen kan lezen want die is reuze benieuwd!

mijn moeder is in Cala d'Or geweest. Alvast heeeeel veeel plezier en we gaan daarvoor nog fe een borreltje doen! kusss

• 01 April 2012 - 19:27

Erika,Loes,Bram,Cor: