kayaken+wk etc.. - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu kayaken+wk etc.. - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

kayaken+wk etc..

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

23 Juni 2010 | Frankrijk, Onzain

Dag lieve mensen!

Vandaag dacht ik even op me waarbenjij.nu kijken, kom ik er echter dat het alweer een tijdje geleden is dat ik een bericht geplaatst heb, wat een schande!

Maar om het goed te maken zal ik afspreken minimaal 1 keer in de week een bericht te plaatsen, hoe kort of lang ie is maakt niet uit, maar gewoon een teken dat ik nog leef!

Oke, alles gaat goed hier, niet zo goed dat ik al van mijn slangenfobie af ben, maar wel zo goed dat alles gewoon lekker loopt op de camping.

We zijn deze week en volgende weken druk bezig met repeteren van onze pirateshow, waarin in een de rol van toerist speel. Ik hoef maar 1 dans daarin te doen maar heb wel tekst te leren en dat in het engels! Maar dat gaat wel lukken, het eerste weekend van juli moeten we de show opvoeren. Het verhaal in deze show gaat over 2 toeristen die een boot vinden, ze worden ontvoerd door piraten en na heel wat dansjes worden ze zelf ook een piraat. Het enige wat ik moet doen is acteren en bang kijken:P najah als alles de show over is zal ik wel wat foto’s er op zetten.

Vorige week maandag heb ik de wedstrijd van Nederland niet kunnen kijken omdat ik met het hele team wezen kayaken. Helaas was het geen 30 graden maar het was wel leuk om te doen. Het eerste wat Anlyati vroeg voordat ze in de boot stapte was ‘are there crocodiles?’ dan begint het natuurlijk al goed! Maar het was zeer geslaagd het kayaken!
Morgenavond uiteraard de wedstrijd van Nederland kijken, gelukkig heb ik vrij en geen andere plannen.

Best wel stom maar ik kan maar 10 foto’s op me site zetten, dus ik zal wat oudere verwijderen en nieuwe plaatsen, als je ze allemaal wilt zien moet je even op me hyves kijken.

Ik had laatst weer een discussie met Ria, het ging helemaal nergens over en ik vind het achterlijk maar zij heeft tegen mij en Ouarda gezegt dat we niet in het Nederlands tegen elkaar mogen praten vanwege de kinderen in de kidsclub. De groeten met haar! Zij praat toch ook Engels wat die fransen niet verstaan. Ik ben ermee naar Charlie geweest vragen of het echt zo is, zegt zei nee natuurlijk niet je praat al zo veel engels jullie mogen gewoon jullie eigen taaltje tegen elkaar spreken.

De dansjes gaan goed! Dus daar kan ze niet meer over zeiken. Wel vind ik het vreemd dat ze niet kan dansen maar ze kan wel 13 km kayaken? Is er dan wat mis met haar rug of hoofd? Of misschien allebij;)

Vandaag hadden we waterspellen, het ging goed, het enige probleem is dat ik me stem kwijt ben sinds gister, dus kan ik niet boven de kinderen uitkomen in het zwembad. Maar een collega hielp me gelukkig. En vanavond moet ik de pirateshow presenteren maar ik heb geruild met iemand ander en ben nu een character, die kunnen niet praten!

maar ik stop er mee!

Beloof dat binnen nu en 1 week er een nieuw verslag staat!

Kus ilse

  • 24 Juni 2010 - 15:08

    Janet:

    Goed teken dat je al een tijd niks geblogd hebt want dan heb je t naar je zin!
    Leuke foto s!!
    Vanavond komt je familie hier effe voetbal kijken, enne ik heb nog wel wat engelse woordjes voor Ria: #$%*&@ en *&$%X@!
    Zo beter ?whahaha
    Have fun, grtz Janet

  • 26 Juni 2010 - 20:08

    Astrid En Boris:

    Hey kanjer,we genieten weer volop van je verhalen hoor, zijn aan het aftellen om naar je toe te komen. Eerst nog kermis Hoogwoud!! en 1 examen dan schiet het al aardig op.... tot gauw.
    Pap en mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 43137

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: