51 dagen!! - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu 51 dagen!! - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

51 dagen!!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

11 Juli 2010 | Frankrijk, Onzain

Hallo daar!

Wow wat een zin in vanavond zeg!
Vandaag hadden we in de middag voetbal middag dus samen met de kinderen hebben we de wedstrijd Spanje Nederland alvast gespeeld en hopelijk gaat het net zo goed voor Nederland zoals we van middag deden 10-1 voor Nederland:D zal wel heerlijk zijn maar beetje veel, niet?
Maar goed, ben blij dat ik de wedstrijd mag kijken, eerst vroeg ik het aan Ria of het mogelijk was om te kijken, haar antwoord was direct NEE, dat is ook het enige Nederlandse woord dat ze weet. Gelukkig had ik het er s’avonds over met Charlie over de wedstrijd en zei vertelde me dat ik het wel mag kijken. Dus vanavond zit in aan de bar met me oranje shirt en waarschijnlijk ook wat schmink op me gezicht want NEDERLAND moet winnen !!

De pirateshow van vorige week ging trouwens goed! Eerst was ik een beetje zenuwwachtig maar direct na me eerste paar zinnen ging het vanzelf. Foto’s komen nog! Maar na de show gingen we nog wat drinken en daar heb ik wat complimentjes in ontvangst mogen nemen van gasten:D altijd leuk om te horen. En Engelse vrouw vond de show zo leuk dat ze het team 20 euro fooi gaf:D daar hebben we een lekker drankje van gehaald!

Dat is al weer een week geleden gebeurt.

Ook gebeuren hier rare dingen zoals een stalker, ja we hebben een stalker op de camping 14 jaar Frans en zegt geen woord. Een Frans meisje probeert iedereen op facebook uit te nodigen als vriend (ja ik heb facebook zins kort) maar dat is niet het enige haar foto albums zitten vol met foto’s van het animatie team en in haar naar waarin je normaal zet wat je doet zet zij al onze namen en dan ‘ the best!’ alsof we haar beste vrienden zijn. Het meisje zegt nooit wat, niet tegen mij maar ook niet tegen de franse entertainers, ze komt nauwelijks bij de kindsclub en haar ouders zijn helaas eigenaren van een sta caravan. Maar er is niks tegen te doen, niemand die wat tegen haar zegt alsjeblieft stop er mee.. beetje raar allemaal.

Donderdag hadden we trouwens een BBQ, na de BBQ gingen we een spel spelen soort van slagbal, terwijl we dat aan het spelen waren zagen we in de verte allemaal flitsen van onweer. Opzich wel grappig om te zien van z’n verre afstand. Helaas een uur later hing die bliksem wolken boven onze caravans. Iedereen ging naar de bar, maar ik blijf thuis, ff op tijd naar bed (de avond ervoor was het tegen 5 dat is sliep) helaas van slapen is er weinig terecht gekomen, door die omweer trilde de hele caravan, dus ligt dat iet bepaald prettig. Ook kwam er nog onwijs veel regen bij, maar om een of andere reden wordt het water snel opgenomen in de grond hier. De volgende dag was ik dus dood op, maar dan moet je nog tot 12 uur werken omdat je een welkomshow heb. maar donderdag avond en vrijdag ochtend regende het enorm vrijdag middag was het weer 30 graden en zaterdagnacht+ochtend regende het weer als een malle gelukkig na 12 uur klaarde het weer op en nu hebben we weer heerlijk weer.

Op dit moment ben ik nog steeds moe maar morgen me vrij dag, hopelijk is het zonnetje er volop dan kan ik lekker aan het zwembad liggen, me tijdschrift lezen die ik van ome Cor en Tante Erika heb gekregen! Vond het erg leuk om een tijdschrift en een kaart te krijgen met een klein verhaaltje erop. Voor ander die een kaartje willen sturen(altijd welkom) mijn adres is:
Ilse Groot
Domaine de Dugny
41150 Onzain
France
Kort adres maar het komt wel aan!

Ik stop er mee, ga macaroni maken en ff werken en daar na Nederland kijken!!

dikke kus Ilse

  • 11 Juli 2010 - 17:40

    Cor En Erika:

    Ha Ilse,

    Wat schrijf je toch een leuke stukjes.
    Overmorgen reizen wij af naar de franse Alpen, zitten dan bij jou in het land!!!!! Wat fijn dat we je een groot plezier hebben kunnen doen, het was een kleine moeite.
    Ze hadden wel het pakje opgemaakt, begreep ik uit je sms, wat raar he?
    Hebben ze zeker even gekeken of er geen verkeerde dingen in zaten.
    Nou kanjer, geniet lekker en veel succes, straks word je nog een echte musicalster!
    Dikke kus, CELB

  • 12 Juli 2010 - 15:00

    Mariska:

    Hee Ilse,

    Leuk dat je het naar je zin hebt daar!
    Kan ook niet anders als je elke dag zo een prestatie neer mag/kan zetten met zo een leuk team!
    Ria is niks veranderd lees ik uit je verhalen.
    Sjongejonge wat kon ik die soms schieten zeg!

    Veel succes en plezier!
    Mariska.

  • 17 Juli 2010 - 11:54

    Janet:

    Hey Ilse,
    Leuk om je stukkies te lezen, je ouders staan te hoefschrapen om naar France af te reizen, dus dat zal wel gezellig worden.
    Ik geef ze wel wat boekjes mee, hopelijk heb je ze nog niet gelezen.
    Zo te lezen heb je er helemaal geen tijd voor, maar dat zijn alleen maar goede berichten.
    Kijk uit voor stalkers: ))
    And have fun, grtz Janet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 43065

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: