eerste paar werk dagen - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu eerste paar werk dagen - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

eerste paar werk dagen

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

07 Mei 2010 | Frankrijk, Onzain

Hallooooo!!

Weer even een verslag om te vertelen dat het hier goed gaat!

Ik heb nu mee eerste paar werkdagen er op zitten.

Op de camping is de kindsclub verdeeld in 3 groepen
de bubbles 0/4jaar
de piraten 5/9 jaar en
de barracudas 10/14+

Ik werk voor de laaste groep. Maar helaas zijn de vakantie's al een week over in frankrijk en hebben we geen kinderen. Maar we zijn nu bezig met voorbereidingen etc. en laast mocht ik met een schepnetje het zwembad schoonmaken:D.
Voor de rest leren we allerlei dansjes.
vanavond heb ik mijn eerste pirate show, dat houd ik dat ik de campingdansje met de kinderen moet dansen.
Morgen zit ik in de avond show voor volwassen.
Ik zal zorgen voor foto's en natuurlijk zet ik die op me site:D

Laatst waren we trouwens in bar om wat te drinken, en toen was er ee gast, die totaal de weg kwijt was, hij was zo dronken!
Niet normaal hij vroeg 3 keer waar ik vandaan kwam heeft 2 keer verteld dat hij in amsterdam is geweest en daar 2 keer is opgepakt etc. nou die man had de day after wel een flinke kater!
Vaak na het werk s'avonds gaan we bij iemand ff zitten en wat drinken. Want hier woont iedereen van het animatie team op de camping, dat is wel super gezelig!

Maar ik stop er mee, ga me eten koken en weer aan het werk.
Maandag heb ik me day off omdat donderdag de franse vrij hebben dus word het weer druk op de camping en moet ik donderdag wel werken.

Maar maandag zal ik wel een bericht plaatsen over het weekend en de shows:D!

Dikke kus iedereen!
tot snel!

• 07 Mei 2010 - 18:21

Josine:

Heey Ilse!
    Wat fijn dat alles goed gaat, en dat je het naar je zin hebt.

Het klinkt erg leuk :) en hopelijk verveel je je niet.

Ik wacht je volgende verhalen af hoor! En ik blijf je volgen.

Liefs, Josine.

• 08 Mei 2010 - 18:19

Erika:

Ha die Ilse,

Je reis was al een avontuur op zich, nu de rest nog, laat de vakantiegangers maar komen, volgens ons ben jij er klaar voor.
    Het lijkt ons leuk jou te zien dansen in een filmpje, we houden de site in de gaten.

Kus van CELB

• 09 Mei 2010 - 09:09

Angela:

oewhhh spannend hoor, om met die show te geven:)
    Wel gezellig dat jullie daar allemaal bij elkaar wonen, nou meid ik w8 je volgende verhaal af;)

Kusjes