Mijn eerste show! - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu Mijn eerste show! - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

Mijn eerste show!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

10 Mei 2010 | Frankrijk, Onzain

Bonjourrrr!!


Nou zoals beloofd een verslag over hoe de show ging.

Het ging goed!

Het was leuk om te doen, ik zat in 2 dingetjes dus niet heel veel, maar het is nog maar me eerste week hier.
Ik moest samen met Antyeti op een stoel gaan zitten op het podium, het was alsof we in een wasserette waren en we zaten een tijdschrift te lezen toen migul binnen kwam lopen als ' lekker ding' we moesten doen alsof we hem heel leuk vonden, terwijl hij zijn kleding uittrok en stuk voor stuk het in de wasmachine deed. het was wel grappig want onder zijn vest en broek had hij een superman pak:D en op het laatst trok hij zijn broek en en zag je bij zijn onderbroek een helegrote 'neppe' remspoor. toen we dat zaggen moesten we ranzig kijken en snel het podium aflopen. Daarna moest ik me snel omkleden voor het volgende stukje, dat was een dans, het dansje had ik die ochtend pas geleerd dus was best moeilijk maar het ging goed. ik moest met een gitaar van het podium springen en mensen laten opstaan zodat ze mee konden dansen. Want in het stukje muziek zaten onderandere de macarena, wmca en de tjatja slide en wat andere onbekende dingen. Het was erg leuk om dat te doen. Als allerlaatst werd iedereen van het animatieteam voor gesteld en deden we de crazydance, als je wilt weten wat vor muziek we dan gebruiken moet je even op deze link klikken http://www.youtube.com/watch?v=XbaRFShF_D0 het is veel geschud op dat liedje:D
volgende week zaterdag hebben we musical en dan zit ik in het stukje van grease en nog iets met een hoed, geen idee de naam er van.
ik zal er wel foto's van laten maken!

En gister moest ik samen met migul de bingo presenteren, geluk voor mij waren er alleen franse en Nederlanders dus hoefdek geen engels te praten, hoewel het eigenlijk best makkelijk is voor de bingo.

Voor de rest heb ik weinig te vertellen, alleen het regent nu hier! En daar hou ik niet van:P hopelijk word het van de week beter.

Tot snel!

En pap een Fijne Verjaardag morgen en morgen! ik wacht op de foto's van je feest!!

dikke knuffel!


  • 10 Mei 2010 - 09:25

    Janet:

    Hai Ilse, klinkt goed allemaal daar in France!
    Regen wappert wel weer over.
    Net je vader nog effies gesproken over de festiviteiten.
    Ik drink namens jou wel een biertje op zijn verjaardag, doe jij dat voor mij in Frankrijk : ))
    Have fun, toedels

  • 10 Mei 2010 - 16:25

    Lianne:

    heey!

    leuk hoor, mee doen aan een show, lijkt me echt een tegekke ervaring;)

    succes met je stage!

    xx

  • 11 Mei 2010 - 17:44

    Roowie:

    Ils,
    dat nummer hebben ze ook
    in het Nederlands haha
    van de Animatiecompagnie!
    kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 43135

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: