geen internet - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu geen internet - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

geen internet

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

15 Mei 2010 | Frankrijk, Onzain

4 dagen geen internet over de hele camping. Voor mij leek het wel een eeuwigheid, amper contact meer met holland soms een smsje van iemand, maar daar hielt het mee op.Wat is het ook een uitvinding internet I love it!
maar goed, zins 4 uur vandaag is er weer internet, de reparateurs zijn geweest en hebben het gefixt. Tijd om dus ook maar even een berichtje te plaatsen.

Het gaat goed hier! Deze week druk bezig geweest met repeteren oefen en nog meer repeteren want vanavond is het zoveer... de aller eerst GROTE show op de camping, het is dus niet alleen nieuw voor mij, maar ook voor de rest van de groep. Wat een andere camping doet in 4 weken moesten wij alleen weten te reden in 2 weken omdat morgen onze dance captain weg gaat:( gister en eergister gewerkt tot 1 uur snacht omdat we 2 keer een generale repetitie hadden is het vanavond dan eindelijk zo ver, en ik kan wel zeggen, het is goed voor mijn uren die ik moet maken voor school:D deze week van zaterdag tot Vrijdag zit ik op 54 uur en dat in 1 week tijd. Moe ben zijn we hier allemaal wel maar we gaan er gewoon voor! Ik heb er zo veel zin in, na al dat repeteren, mogen we het vanavond aan de gasten laten zien!
Natuurlijk van deze show komen er ook weer foto's en een verslag er van!

Ik repeteer niet alleen op de camping, maar presenteer ook wel eens een bingo, en om eerlijk te zijn is dat best wel slaapwekkend de nummer in 3 talen te hornen te krijgen maar een meneer die liet het de zaal ook merken. Hij zat op de voorste rij en lag gewoon te slapen! Migul zag dat en vertelde het en daarna door de microfoon maakte hij een paar snurk geluiden, het publiek moest er wel omlachen maar die man schrok er best van!

Helaas zijn de Nederlandse kindjes die op de camping waren alweer vertrokken, ik vond het super dat er Nederlandse waren en hopelijk komen er in het hoogseizoen ook een aantal. Ze hadden zelf een kaart voor me achter gelaten bij de receptie bij Lindsey omdat ze wisten dat zij mijn huisgenootje was, zodat ze het me kon geven, zo lief van hun!
Jammer dat ze weer terug in Nederland zijn.

Ik stop er mee!
Ga me eten koken en lekker genieten van de show!

Mis jullie!!
Dikke kus Ilse

  • 15 Mei 2010 - 17:43

    Mariiska:

    Lieverd! super leuk om dit te lezen, zo te zien heb je het erg naar je zin! :D ik hoop dat er meer verhalen zoals deze opkomen, want ik vind het leuk om te lezen hoe het met je is. Succes met de show (voor de tweede x dan) en ik mis jou ook (6) .. Liefs, Mariska!

  • 15 Mei 2010 - 18:40

    Wendyy:

    hey lieverd,
    Dan moet ik toch maar eventjes je site in de gaten houden! wat gaaf zeg wat jij nu doet ! ben stiekem wel een beetje jaloers.. mijn leventjes bestaat momenteel alleen maar uit huiswerk en werken! maar mag niet klagen want ga ook bijna naar leeuwarden verhuizen dus .. :D nouu geniet maar lekker daar schat!
    liefs wendyy

  • 16 Mei 2010 - 09:35

    Truda:

    Hoi Ilse, wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin heb,ik vind het onwijs knap en super goed wat je daar allemaal doe.
    Kan je de fransen al een beetje volgen?
    Heel veel succes met alles en ik blijf je volgen!
    Dikke kus van Truda.

  • 16 Mei 2010 - 17:44

    Boris En Astrid:

    Hey kanjer, blij dat we weer wat van je vernemen. Gelukkig hebben we inderdaad nog sms-contact! Goed om te horen dat de grote show een succes was. Het is prettig om je stem regelmatig via "skype" te horen. Feestje van papa was een succes, fotos worden nog door gestuurd.
    Dikke kus van ons allen.

  • 17 Mei 2010 - 14:56

    Janet:

    Hai Ilse,
    Dat klinkt allemaal goed daar. Vanmorgen je moeder nog gesproken, die was mooi met de laptop aan de wandel gegaan zodat je Luukie en het schilderij even kon zien? Het hangt er wel mooi hoor!Weet niet of je het "fantastiche" filmpje nog gezien hebt wat gemaakt is op t feest van je vader? Speciaal voor jou, zag je gelijk hoe t er aan toe was rond die tijd en t werd nog erger want t werd nog veel later....:))
    T was een skitterend feest in ieder geval!
    Maar jij hebt t ook goed voor mekaar in Vive La France dus dat zijn allemaal goede berichten! Have fun, tot mails, Janet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 43131

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: