foto's - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

31 Mei 2010 | Frankrijk, Onzain

Hallo iedereen!

ten eerst iedereen bedankt voor de reacties op mijn verslagen.
het is echt super leuk om te lezen wat jullie neerzetten en om te weten dat jullie aan me denken door op mijn site te kijken:D

Het is deze week lekker druk op de camping, en dat niet met Franse maar heerlijk met Engelse dus mooi met de kindjes praten en activiteiten doen. echt super leuk!
ik ben voor deze week ik club bubbles geplaats omdat er 2 collegas voor 2 weken naar huis zijn gegaan. bubbles is voor kindjes van 1 tot 4 jaar. echt leuk om hun te zien knoeien met verf en muziek maken op de instrumenten. Er zit ook een Nederlandse familie bij met 2 meisjes een van 1 en een van 3 jaar.

Morgen komt er een nieuw Nederlandse bij het animatie team, helemaal top natuurlijk. Alleen zij komt bij Claire te wonen en daardoor is claire al sinds ze dat te horen heeft gekregen een stuk chagerijn want volgens haar kan je niet met 2 mensen in een sta caravan wonen, dikke onzin natuurlijk, maar ze heeft geen keuze en moet haar caravan delen.

We hebben van de week hard geoefend aan de dans voor beat it van MJ maar hebben het gister niet uitgevoerd, hopelijk volgende week! wel hebben we bad boy van alexandra burke gedaan die we van de week hadden geleerd en wat andere dansjes die we wel vaker doen.

Ik ben aan een paar foto's weten te komen van een repetitie van de show 'magic of the musical' zoals je op de foto ziet heb ik me kidsclub kleding aan en geen showkleding.
ook een foto van mij als patch the parrot.
Ik moest patch zijn tijdens pirateshow, iets wat we 5 keer in de week hebben en elke keer mag iemand anders in een pak. voor 20 minuten is dat wel ook maar ik zie me zelf echt geen mini mouse worden. wat zullen die mensen een zwaar leven hebben zeg!

afgelopen donderdag ben ik samen met rebecca wezen shoppen in tours. tours is ongeveer 40 minuten met de trein en is echt een leuk stadje. Denk dat ik daar nog wel vaker kom! ben er dit keer goed geslaagd met wat shirtjes broeken en een tas!

Ik stop er nu mee.
Tot me volgende verslag!

Kusss Ilse

  • 01 Juni 2010 - 13:16

    Je Nichtje Sharon;):

    Heee Ilse,,,
    wat ontzettend fijn om te lezen dat kje het zo naar je zin heb en dat het goed met je gaat!
    Hier is net de kermis afgelopen en ik kan je vertellen:
    HET WAS GEEN REEEEET AAN!
    Je heb dus helemaal Niks gemist.. lekker hea;)

    Meid ik spreek je snel weer!

    Veel liefs en een dikke knuffel Sharon.

  • 01 Juni 2010 - 13:50

    Loes:

    Heeeeee!
    je ziet er heel leuk uit in dat mooie groene pak:)
    hahaha!
    xxxx
    Loes

  • 01 Juni 2010 - 16:44

    Dana:

    Heeee Ilss!
    Jee man super leuk om te lezen wat je allemaal mag doen! We moeten nog steeds een keertje skypen he!
    Liefs Dana (L)

  • 02 Juni 2010 - 17:39

    IStage:

    Wat een leuke verslagen schrijf jij.Heb 3 fotos gepikt hoor voor op de groepshyves van iStage:d.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 43105

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: