het zonnetje - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu het zonnetje - Reisverslag uit Onzain, Frankrijk van ilse groot - WaarBenJij.nu

het zonnetje

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg ilse

23 Mei 2010 | Frankrijk, Onzain

hello everybody!

Me reisverslag heet niet voor niks ‘het zonnetje’ want om jullie een beetje deze kant op te lokken het is hier heerlijk echt waar!
Het is nu ongeveer 26 graden of meer kan ook, geen wolkje aan de lucht klein beetje een frisse wint maar dat maakt het nog een beetje uit te houden en het zwembad schreeuwt me naam
Voor morgen is er ongeveer 29 graden voorspelt wat een geluk dat ik alleen in de ochtend moet werken.
Gister heb ik weer een show gehad, ik denk dat elke zaterdag ik wel een show heb. Voor een stagiaire had ik niet verwacht dat ik dat mocht doen maar ze willen me graag mee laten doen:D

Vrijdag ochtend vertelde Simon me dat ik mee doe in de show in de nummers spicegirls, thriller, schooldisco en in 2 sketches. Vrijdag middag heb ik dus het dansje van de spicegirls te leren gekregen en zaterdag die van thriller, beetje kort voor de dag maar ze vonden dat ik het allemaal snel oppakte gelukkig kon in het nummer van schooldisco al en 1 van de sketches (in de wasserette) kon ik ook al de andere sketch ging over 3 sportieve gevallen 1 Franse sportman, Spaanse sportman en een Engelse sportman deden een wedstrijd op het podium. Eerst kwam de Franse vanuit de nooduitgang achter in de zaal, hij liet zijn spierballen zien en rende naar het podium daar kwam hij op het podium en gooide en (van aluminiumfolie gemaakte) jeu de boules bal het publiek in. Daarna kwam de Spaanse sportman,dat was ik, ook via de nooduitgang door de mensen heen met een sombrero op me hoofd en een stel sambabals in me hand, en als een idioot ariebaa! Te schreeuwen liep ik naar het podium. Op het podium gekomen maakte we een aantal dreigbewegingen van ‘ik ga winnen’. Toen kwam de Engelse uit de nooddeur, met een flesje bier liep hij door het publiek heen en ook hij kwam op het podium. Het muziek starten en in slow motion hielen we een ren race tijdens het slow motion rennen moesten we gekke bekken trekken daarvoor. De Engelse speelde vals en liet mij struikelen en trok de broek van de fransman naar beneden. Het was dus de bedoeling dat de Engelse zou winnen, maar daar in tegen stond een cheerleader met een zakje chips aan de zijkant en rede de Engelse daar op af. De Fransman en Spanjaard hielpen elkaar omhoop en samen rende ze naar de finish! Dat was echt gaaf op te doen en om te zien hoe de mensen er om lachen is zo vet!

Helaas heb ik geen foto’s maar ik heb wel gehoord dat aan het einde van het seizoen krijgt iedereen een dvd met de shows erop, bij deze zijn jullie uitgenodigd om die een keer met me te kijken:P

Maar ik stop er voor nu mee me pauze is bijna om!

Tot de volgende keer!

Dikke kus Ilse

  • 23 Mei 2010 - 16:04

    Michelle:

    haay ilse:D
    alles goed met je in het verre land?
    shit hea ik wil daar ook zijn lekker warm en al die shitt..
    nog lekkere jongens gezien?;$ haha
    ik kom zeker die dvd bekijken met je:D
    groetjes uit het saaie nederland.

    dikke kuss

  • 31 Mei 2010 - 04:11

    Talitha:

    heei chickie!! heel veel plezier het mooie weer komt er hier gelukkig ook weer een beetje aan na een weekend vol met regen mag dat wel weer eens vind je ook niet!! ik hoop dat je het naar je zin heb maar zo te lezen zit dat wel snor:P

    Xx thaa en tot snel chickie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Onzain

stage

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Mallorca

27 Augustus 2010

4 dagen

19 Augustus 2010

bijna thuis!

12 Augustus 2010

19 dagen

04 Augustus 2010

4 weken
ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 43142

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: