98 dagen - Reisverslag uit Griffith, Australië van ilse groot - WaarBenJij.nu 98 dagen - Reisverslag uit Griffith, Australië van ilse groot - WaarBenJij.nu

98 dagen

Door: Ilse Groot

Blijf op de hoogte en volg ilse

22 November 2015 | Australië, Griffith

Hier weer een verslag uit het vere Australië.

Ik ben nu bijna 2 weken bij dit gezin, echt leuk vind ik het nog niet. Ik voel me heel erg nutteloos omdat ze veel bezoek hebben die vaak voor meerdere nachten blijven. Zo zijn er nu de moeder en broer van de vrouw. Haar moeder, de oma van de kids dus, neemt het hele huishouden over. Ze is er nu 2 dagen en heeft alles schoongemaakt, gras gemaaid, was gedaan, eten gekookt en noem het maar op. Wel lekker, nu is het aan mij om het schoon te houden, dat vind ik niet erg. Maar zelf zou ik het niet willen, dat als ik op mijzelf woon dat m'n visite het huishouden overneemt. Mag toch hopen dat ik dat zelf kan. Verder is de moeder van de kids ook thuis, dus die kinderen gaan vaak eerst naar hun toe. Daardoor is het voor mij verwarrend waar de kinderen zijn, als ze eerst die kinderen bij zich hebben en 5minuten later weg gaan en de kinderen zonder iets te zeggen achter laten. Daardoor was gister Oscar zoek. Ik dacht dat hij bij zijn moeder was, wat hij blijkbaar niet was. Gelukkig had ik hem zo gevonden, hij liep op de weg voor het huis. Daar rijd gelukkig bijna niemand maar hij weet dat hij daar niet mag komen. Zijn oma begon daarna naar mij te schreeuwen dat het mijn fout is en dat het mijn taak is om op die 3 kinderen te passen. Daarna ben ik een gesprek aangegaan met de moeder dat er meer duidelijkheid moet zijn en heb ik ook gezegd dat ik er niet van hou als mensen op z'n manier tegen me praten. Wij leren die kinderen om alles op een normale manier te doen, waarom doe je zoiets zelf dan niet? Daarna heeft ze haar excuses aangeboden.
Hopelijk is iedereen nu langs geweest, of komt de rest in maart als ik weg ben.
Anyway, ik overleef het wel! Nog 98 dagen te gaan, moet gewoon aan het geld denken waarmee ik straks lekker kan reizen!

Verder heb ik ook positief nieuws.
Mijn reis + Tour naar nieuw zeeland is geboekt!
De vluchten had ik al maar heb de datum veranderd. Ik vlieg nu 1 mei naar Auckland en 4juni vlieg ik naar cairns (oost kust Australië).
Ik heb voor nieuw zeeland een hop-on hop-off bus met verschillende tours geboekt dat totaal 30 dagen is!
Weer iets op naar uit te kijken! Plannen wijzigen hier continue, maar dit staat vast!
Na nieuw zeeland ga ik de oost kust van Australië afreizen.

Genoeg moois om naar uit te kijken dus!
Nog 98 dagen te gaan, I can do this!

Liefs Ilse

  • 22 November 2015 - 12:29

    Joan En Geja:

    Hoi Ilse, ik hoop wel dat de 98 dagen plezierig verloopt daar in het gezin, en inderdaad goed gezegd tegen de moeder van de Kids! Maar het zal vast wel goed komen, ze weten nu wat ze aan jou hebben, een lieverd gewoon die niet met zich laat sollen Haha.
    We natuurlijk jou in onze gedachten gehad bij het afscheid van je opa, wat overigens heel mooi was.
    Hou je taai meid, lieve groeten van ons.
    Joan en Geja en Stephany.

  • 22 November 2015 - 13:15

    Fia:

    Hi Ilse,

    Volgens mij ben je aardig jezelf daar

  • 22 November 2015 - 15:31

    Truda:

    Hoi Ilse, wat goed dat je je mond heb opengehaald, het moet wel leuk blijven natuurlijk!
    Hopelijk worden het nog 98 plezierige dagen nu.
    Je heb in ieder geval iets moois om naar uit te kijken!

    Hou je taai, we blijven je volgen.
    Dikke kus vanaf de Kaag. XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Griffith

ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 43100

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: