Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ilse groot - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van ilse groot - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Ilse groot

Blijf op de hoogte en volg ilse

29 Februari 2016 | Australië, Melbourne

Het au pair avontuur zit er dan eindelijk op. Tijd gaat toch wel snel merk ik. Vooral de laatste weken, ondanks dat ik me aan kleine dingen irriteerde zal ik het ook wel missen. Geen knuffels meer van de kids en gezellig spelletjes spelen met ze. Raar dat je binnen een korte tijd deel uitmaakt van een familie en dat dan ook gewoon als een soort thuis voelt. Toch denk ik dat ik dit niet meer ga doen, en als ik besluit wel weer een keer als au pair te gaan werken, het liefst in een stad en niet de middle of nowhere.

Gister afscheid genomen van de familie, Matilda moest huilen en wilde niet dat ik weg ging. Die dag ervoor zat Oscar al te gillen "dont go please". Maar zeker niet dat ik bleef.

In Melbourne aangekomen kwam ik laat in de middag aan in het hostel. Ik zit in een 14 persoons dorm. Best veel, maar heel sociaal gelukkig. Ik raakte meteen aan de praat met 2 Amerikaanse en een Belg. De Amerikaanse waren beide al ruim 1 maand in Melbourne en hebben allebei werk, een van hun verblijft niet eens in het hostel en heeft een appartment iets verderop. De Belg bleef maar voor een avond hier en is nu al weg. Volgende week verblijf ik in een ander hostel, the nunnery, en daar heb ik afgesproken met m'n travelmaatje. De Amerikaan woont dus naast dat hostel en heeft mij zijn nummer gegeven. Dus vrienden maken gaat goed! Ze nodigde me uit om wat te drinken met andere maar ik had al afgesproken met Maranda, de Amerikaanse die ik had ontmoet in Sydney m'n eerste week. Morgen wil ik graag naar st kilda beach omdat het 37 graden word en woensdag avond heb ik met lynsey afgesproken om naar de avondmarkt te gaan.

  • 29 Februari 2016 - 09:48

    Cor:

    Druk programma zo te lezen
    Geniet er van
    Het is hier 2 graden, dus blijf daar nog maar ff...

    Veel plezier Ilse!!

  • 29 Februari 2016 - 10:02

    Truda:

    Het grote avontuur gaat nu echt beginnen, heel veel plezier en groetjes vanaf de Kaag!
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 43098

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: