Einde is in zicht! - Reisverslag uit Merredin, Australië van ilse groot - WaarBenJij.nu Einde is in zicht! - Reisverslag uit Merredin, Australië van ilse groot - WaarBenJij.nu

Einde is in zicht!

Door: Ilse groot

Blijf op de hoogte en volg ilse

24 Juni 2016 | Australië, Merredin

Na een paar berichtjes van mensen of ik nog wel leefde, hier dan weer een verslag.

Uiteraard leef ik nog, onkruid vergaat niet hoor ik andere wel eens zeggen. Nou dat klopt, m'n baas is er ook nog.

Ik werk nog steeds in Merredin, heb het gelukkig leuk met een collega en in m'n vrije tijd doen we leuke dingen.
Verder is het werk weinig aan, het is vaak heel rustig en dan staan we daar met z'n 3e te wachten tot er iets is om te doen. Laatst heb ik omdat het zo rustig was de vloer van de koelruimte op handen en knieën zitten scrobben, alsof ik cinderella was. Eileen m'n Duitse collega heeft 2 uur lang de muur met een tandenborstel schoon zitten maken. Beetje gestoord vind ik het. M'n andere Canadese collega die doet alles wat ik en Eileen doen opnieuw. Niets is goed genoeg voor haar, zelfs mijn handschrift niet. Ze gooit gewoon weg wat ik geschreven heb en doet het zelf. Dus veel zin om bepaalde dingen te doen heb ik niet omdat ik weet dat zij het toch weer opnieuw doet, waarom zou ik er dan moeite in stekken? Veel negativiteit dus, en dan heb ik het nog niet eens over de eigenaar gehad en de gasten.. Laat ik dat maar ook niet doen.

Maar ook positieve ding!

Woensdag heb ik ontslag genomen, 2 juli is mijn laatste werkdag! 3 juli neem ik de trein na Perth en ga ik met Angelina en Tobias (Duitse koppel datum in Perth heb leren kennen) naar Rottnest Island voor een dag en 10 juli begin ik met mijn oostkust avontuur! Vliegticket heb ik nog niet geboekt maar tussen 3-10 juli vlieg ik naar Cairns waar ik met een hop-on hop-off bus naar Sydney reis. Ik ga dan onder andere snorkelen op de great barrier reef, white sundays bezoeken en met een 4x4 over fraser island rijden. Hier kijk ik zo naar uit! En als ik dat gedaan heb kom ik 31 juli aan in Sydney en zal Ruud daar ook zijn. Genoeg om naar uit te kijken dus!

Liefs Ilse

  • 24 Juni 2016 - 11:56

    Erika:

    Hey lieve Ilse,,

    Geen eenvoudig baantje dus, respect jou voor jou hoor!
    Gelukkig raak jij je humor niet kwijt en heb je weer genoeg leuke dingen om naar uit te zien, jaloers......
    Geniet er van en ben benieuwd wat je daar allemaal weer tegen kom.
    Ik hoorde van Loes dat jullie via skype lekker bij gekletst zijn, leuk hoor!

    Dikke kus van de Groenlandjes xxx

  • 25 Juni 2016 - 10:38

    Tiny Groenland:

    Lieve Ilse,
    Wat weer een mooi verhaal, wat maak je toch veel mee!
    Ik kijk alle weken naar je telefoontje uit, ik maak het hier voed hoor.
    Vanmiddag ga ik om de kermisborrel, ook leuk.

    Dikke kus xx
    Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Merredin

ilse

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 43013

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 29 Juli 2017

Work and Holiday

09 Mei 2013 - 08 September 2013

Stage Frankrijk (2)

04 Mei 2012 - 03 Oktober 2012

Mallorca

30 April 2010 - 31 Augustus 2010

stage

Landen bezocht: